ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394     |     کد : 93916

امام جمعه هشترود: قوه قضاییه با اخلالگران برخورد جدی کند

امام جمعه هشترود با بیان اینکه در اجرای عدالت، مصلحت اندیشی جایی ندارد، گفت: قوه قضاییه با اخلالگران جامعه برخورد جدی کند.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه در اجرای عدالت، مصلحت اندیشی جایی ندارد، گفت: قوه قضاییه با اخلالگران جامعه برخورد جدی کند.


حجت الاسلام علی رحیمی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: برخی اتفاقاتی که در این شهر روی داده در خور شان مردم نیست و دادستان عمومی و انقلاب هشترود باید با این قضیه به صورت قاطعانه برخورد کند.
وی اظهار کرد: مردم متدین شهرستان هشترود الفت و علاقه ویژه ای به اهل بیت (ع) دارند و نباید برخی افراد با انجام برخی کارهای ناشایست چهره این شهر را مخدوش کنند.
هفته گذشته در هشترود، عده ای با ایجاد درگیری شخصی بر سر یک مساله خانوادگی، در نظم و امنیت این شهر اخلال ایجاده کرده بودند که این امر موجب رعب و وحشت مردم شده بود.
خطیب جمعه هشترود گفت: در عدالت، ملاحظه کاری به مصلحت نیست و مردم پشتیبان حق هستند بنابراین مسوولان ذیربط به ویژه دادستان عمومی و انقلاب و نیروی انتظامی این شهر باید مانع از بروز چنین مسایلی در شهر شوند و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.
حجت الاسلام رحیمی، همچنین با اشاره به عید قربان، ادامه داد: خداوند اصل قربانی کردن را از شعائر الله دانسته و آن را نشانه ی بزرگداشت و سپاس گذاری مومنان بر نعمت هدایت معرفی کرده و قربانی کننده را در گروه و خیل محسنین و نیکوکاران قرار داده است.
وی یادآوری کرد: اگر کسی توانایی قربانی کردن در این روز را دارد باید فقرا را ازیاد نبرد چرا که احسان کردن در این روز ثواب زیادی دارد.
حجت الاسلام رحیمی، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: این هفته نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
وی گفت: رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها، می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است. 


نوشته شده در   جمعه 27 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode