ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 شهريور 1394     |     کد : 93901

حادثه مکه معظمه از بی کفایتی دولتمردان پلید عربستان سعودی است

امام جمعه بناب نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس و این جنگ نابرابر از جوانان این کشور سرداران بزرگی به دنیای اسلام تحویل داد و اگر این میدان نبرد نبود این مفاخر و گنجینه ها ناشناخته باقی می ماندند.

امام جمعه بناب نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس و این جنگ نابرابر از جوانان این کشور سرداران بزرگی به دنیای اسلام تحویل داد و اگر این میدان نبرد نبود این مفاخر و گنجینه ها ناشناخته باقی می ماندند.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه این نظام و کل جهان تشیع به این جوانان باهمت بدهکار هستند، تصریح کرد: جنگ تحمیلی یک جنگ معمولی نبود، یک جنگ تهاجمی و دفاعی بود و این جنگ صرفاً بخاطر خاک نبود بلکه طرفهای مقابل آمده بودند تا نور خدا را خاموش کنند که خداوند نگذاشت این نور خاموش شود.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی طولانی ترین جنگ را علیه این کشور راه انداختند و تمام قدرتهای دنیا از جمله شرق و غرب قاطعانه تصمیم گرفته بودند تا جمهوری اسلامی را شکست دهند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس مظهر ایثار، کرامت، مجاهدت و مظهر ایثار و فداکاری بود. در مقاومت هشت ساله جمهوری اسلامی ملت سرافراز ایران ثابت کردند که سلطه و سلطه گران قادر نیستند در مقابل تصمیم ملتی عرض اندام کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نشان داد که یک ملت در سایه اتحاد و همدلی می تواند از تمام گذرگاههای سخت و دشوار عبور کرده و مشکلات را پشت سر بگذارد.

وی در عین حال تصریح کرد: مطلب مهمی که همه باید به آن توجه کنیم و چه بسا دشمنان خارج از کشور و یک عده ساده اندیش و احیاناً مریض در داخل کشور می خواهند ماجرای دفاع مقدس از یادها برود که این کار خیاننت بزرگی است و برخلاف آموزه های قرآن است. لذا تجارب گذشته و عملکرد گذشته ره توشه آینده است.

امام جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: آیا منطقی و سزاوار است که ملت ما و مردم ما ماجرای عظیم دفاع مقدس را به فراموشی بسپارند.

حجت الاسلام باقری بنابی یادآور شد: امروز عزت و عظمت و کرامت این نظام به برکت اندوخته های هشت سال دفاع مقدس بوجود آمده و مرهون ایثار و فداکاریهای شهدای جنگ تحمیلی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حادثه مکه با عرض تسلیت به حجاج ایرانی داغدیده از این حادثه غم انگیز بویژه به خانواده مرحومه حاجیه خانم آل طه از زائران شهرستان بناب که در حادثه مکه فوت کردند، تصریح کرد: اتفاقات اخیر مکه نشان داد که دولت پلید عربستان کفایت و صلاحیت اداره حرمین شریفین را ندارد و این حادثه ناشی از بی کفایتی دولتمردان عربستان بوده و ما ضمن اعلام انزجار از دولتمردان پلید عربستان امیدواریم که اداره حرمین شریفین به افراد صالح سپرده شود.


نوشته شده در   جمعه 27 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode