ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394     |     کد : 93616

اعتماد به آمریکا باعث تضعیف و تخریب بنیان کشور می‌شود

امام جمعه موقت اهر با تاکید بر اینکه نباید به آمریکا و دوستانش اعتماد کرد، گفت: اعتماد به آمریکا باعث تضعیف و تخریب بنیان کشور می‌شود.

امام جمعه موقت اهر با تاکید بر اینکه نباید به آمریکا و دوستانش اعتماد کرد، گفت: اعتماد به آمریکا باعث تضعیف و تخریب بنیان کشور می‌شود.

 حجت الاسلام محمود دینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر اظهار داشت: آمریکا و همپیمانانش با بهانه کردن حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر امنیت منطقه را به خطر انداخته اند.

خطیب جمعه اهر با اشاره به اینکه آمریکا، عربستان و اسرائیل در ۱۱ سپتامبر نقش داشتند، افزود: جنایت های استکبار در کشورهای مسلمان به هیچ وجه فراموش شدنی نیست چنانچه که آنها در طول سالیان به دنبال تخریب و تضعیف مسلمانان هستند.

وی به عواقب اعتماد به آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا از طرف برای کشتار مردم یمن و غیره سلاح می فروشد و از طرف دیگر کشته ها شهید می نامد و این موضوع دورویی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی ها را نشان می دهد.

حجت الاسلام دینی با بیان اینکه اعتماد به آمریکا مساوی با تضعیف و تخریب بنیان کشور است، بیان کرد: استکبار با پناه دادن به منافقینی که باعث ترور و شهادت هزاران نفر از علماء و اندیشمندان ایرانی شده اند بزرگ ترین جنایت را علیه ملت ایران مرتکب می شوند.

امام جمعه موقت اهر ضمن اشاره به اینکه بیکاری مهم ترین عامل کاهش آمار ازدواج در کشور است، اضافه کرد: تلاش خانواده ها و مسئولان در رابطه با ساده و آسان برگزار کردن ازدواج باعث کاهش نرخ طلاق نیز می شود.


دریافت وام های ازدواج خیلی سخت تر از خود ازدواج است

وی اظهار کرد: اگر ازدواج ها با رویکرد اسلامی انجام شود مشکلی در پی نخواهد داشت ولی متاسفانه ازدواج جوانان با دخالت برخی ها معیار مشخصی نداشته و این امر زمینه ای برای بروز مشکلات در زندگی مشترک است.

دینی با انتقاد از اینکه مراحل دریافت وام های ازدواج خیلی سخت تر از خود ازدواج است، گفت: بانک ها و قرض الحسنه ها با آسان تر کردن مراحل وام بستر را برای ازدواج جوانان محیاء کنند.

خطیب جمعه اهر در پایان با تاکید بر اینکه مهریه هایی با رقم بالا هیچگونه باعث خوشبختی نمی شود، خاطر نشان کرد: مسئولان به جای حرف زدن عمل کرده و از وعده هایی که توان اجرای آن را ندارند پرهیز کنند.


نوشته شده در   جمعه 20 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode