ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 18 شهريور 1389     |     کد : 9240

اجلاس فوری رهبران دینی امریکا علیه هتک حرمت قرآن برگزار شد

در آستانه سالروز یازدهم سپتامبر و فراخوان یک کشیش آمریکایی برای سوزاندن قرآن در فلوریدا چندین نفر از رهبران اسلام، مسیحیت و یهودیت از سراسر ایالات متحده روز سه‌شنبه 16 شهریور ماه به منظور تشکیل یک اجلاس فوری رهبران ادیان گردهم جمع شدند تا این اظهارات ضداسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دهند...

در آستانه سالروز یازدهم سپتامبر و فراخوان یک کشیش آمریکایی برای سوزاندن قرآن در فلوریدا چندین نفر از رهبران اسلام، مسیحیت و یهودیت از سراسر ایالات متحده روز سه‌شنبه 16 شهریور ماه به منظور تشکیل یک اجلاس فوری رهبران ادیان گردهم جمع شدند تا این اظهارات ضداسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن پست، کاردینال تئودور مک کاریک اسقف اعظم بازنشسته واشنگتن در یک نشست خبری در واشنگتن گفت: زمانی که اتفاقهایی از این دست رخ می‌دهد رهبران دینی نمی توانند کنار کشیده و سکوت اختیار کنند. ممکن است برخی این فراخوان را به کل جامعه نسبت دهند درحالی که همه مردم امریکا چنین دیدگاهی ندارند.
کشیش ریچارد سیزیک رئیس سازمان همکاری انجیلی خیر مشترک از انجمن ملی انجیلی‌ها گفت: اقدامات و سخنرانهای ناشی از انزجار علیه مسلمانان بی‌احترامی به نام عیسی مسیح است.
کشیش گرالد دارلی کشیش کلیسای باپتیست در آتلانتا گفت: از دیدگاه دین مسیحیت، این اقدام شایسته نیست، این اقدام از سوی یک گروه کوچکی از افراد انجام می‌شود.
اینگرید ماتسون رئیس انجمن اسلامی شمال امریکا اظهار داشت: گردهمایی رهبران دینی برای بحث و تبادل نظر درباره فراخوان سوزاندن قرآن از دوهفته پیش انجام شد. ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که همه چیز تحت کنترل است، چرا که تنها عده معدودی از مسیحیان از این فراخوان حمایت می‌کنند.
روز گذشته همچنین رهبران دینی و سازمانهای اسلامی با اریک هولدر جونیور دادستان امریکا دیدار کرده و از وی خواستند علیه رویدادهای اسلامی که اخیرا رخ داده صحبت کند.
ماتیو میلر سخنگوی وزارت دادگستری اظهار داشت: دادستان کل تعهد قوی این وزارتخانه را برای تحت پیگرد قانونی قرار دادن این جرایم ناشی از انزجار تصریح کرده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 18 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode