ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 شهريور 1389     |     کد : 9181

زنان تبريزي براي حفاظت از حجاب خود 15 سال خانه‌نشين شدند

مديركل امور بانوان استانداري آذربايجان شرقي گفت: زنان تبريزي در برهه‌اي از تاريخ و براي حفاظت از عفاف و حجاب خود 15 سال خانه‌نشين شدند تا توطئه شوم كشف حجاب رضاخاني ناكام بماند...

مديركل امور بانوان استانداري آذربايجان شرقي گفت: زنان تبريزي در برهه‌اي از تاريخ و براي حفاظت از عفاف و حجاب خود 15 سال خانه‌نشين شدند تا توطئه شوم كشف حجاب رضاخاني ناكام بماند.
به گزارش «مذهب نیوز» به نقل از فارس از تبريز، جلسه كارگروه عفاف و حجاب بعد از ظهر امروز در محل استانداري آذربايجان شرقي و به رياست مدير كل امور بانوان استانداري برگزار شد.
نسرين پيرسمساري در اين جلسه كه با حضور نمايندگان ده‌ها ارگان فرهنگي و مذهبي شهرستان تبريز برگزار شد با اشاره به جايگاه عفاف و حجاب در تبريز و آذربايجان اظهار داشت: زنان تبريزي در برهه‌اي از تاريخ و براي حفاظت از عفاف و حجاب خود 15 سال خانه‌نشين شدند تا توطئه شوم كشف حجاب رضاخاني ناكام بماند.
وي اظهار داشت: زنان و دختران امروز تبريز نيز با تبعيت ا‍ز ‌آن فرهنگ و غيرت ديني شهر سالمي را از لحاظ مسائل اخلاقي به وجود آورده‌اند.
مدير كل امور بانوان استانداري آذربايجان شرقي تصريح كرد: كميته امور دختران براي نخستين بار در كشور در تبريز تشكيل شده است و در ساير استان‌ها نيز به تبعيت اين استان تشكيل مي‌شود.
همچنين در اين جلسه علي حداد، نماينده نيروي انتظامي استان در كارگروه عفاف و حجاب نيز با تاكيد بر شناختن راهكارهاي روانشناسي در ترويج عفاف و حجاب خواستار استفاده از راهكارهاي غيرمستقيم ترويج حجاب در جامعه شد.
حجت‌الاسلام مهدي حسيني از طرف سازمان فني و حرفه‌اي استان نيز خواستار توجه به احياي امر به معروف و نهي از منكر در جامعه شد.
علي تقي‌زاده نماينده سازمان ملي جوانان نيز پويايي و هوشياري در جريان شناسي عفاف و حجاب را يادآور شد و خاطرنشان كرد: مسائل پيش‌ روي عفاف و حجاب به سرعت در حال تغيير هستند و بايد در اين راستا داراي سرعت عمل و توجه كافي بود.
نماينده دانشگاه تبريز نيز در اين جلسه با اشاره به پويايي و نشاط جامعه دانشگاهي بر ضرروت برنامه‌ريزي فعال در زمينه مباحث عفاف و حجاب منطبق بر روحيه پر نشاط دانشجوي تاكيد كرد.
ديگر نمايندگان كارگروه‌هاي عفاف و حجاب آذربايجان شرقي نيز در سخناني بر نشر فرهنگ حجاب تاكيد كردند و خواستار برنامه‌ريزي جامع و كاربردي در اين راستا شدند.


نوشته شده در   دوشنبه 15 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode