ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 5 مرداد 1394     |     کد : 91803

مرگ 237 نفر در تصادفات رانندگی آذربایجان‌شرقی/ مرند رکوردار تصادفات

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن 237 نفر در چهار ماه نخست امسال در تصادفات استان خبر داد و گفت: در زمینه تصادفات برون شهری تبریز و مرند بیشترین آمار را دارد.


مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از کشته شدن 237 نفر در چهار ماه نخست امسال در تصادفات استان خبر داد و گفت: در زمینه تصادفات برون شهری تبریز و مرند بیشترین آمار را دارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهرام صمدی‌راد صبح امروز در دومین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان در سال 94 با اشاره به گزارش آخرین تلفات رانندگی استان، با اشاره به 237 مورد فوتی در 4 ماهه سال‌جاری اظهار داشت: هر چه سطح سواد بالاتر می‌رود میزان رعایت مسائل ایمنی نیز بالاتر می‌رود و متاسفانه در میان بی‌سوادان فوتی‌های تصادفات نیز بیشتر است.

در زمینه تصادفات برون شهری تبریز و مرند بیشترین آمار را دارد

وی ادامه داد: در زمینه تصادفات برون شهری تبریز و مرند بیشترین آمار را دارد و در تصادفات درون شهری نیز تبریز در بالاترین درجه قرار دارد.

صمدی‌راد یادآور شد: در آمار فوتی‌های برون‌شهری بر اساس محل فوت 62 درصد در محل حادثه بوده که نشانگر شدت تصادفات است که البته 7 درصد نیز در راه انتقال به بیمارستان فوت می‌کنند و 31 درصد در محل حادثه فوت می‌کنند.

محصولات ایران خودرو رکورد دار متوفیان در تصادفات

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی به نوع وسیله نقلیه مورد استفاده متوفیان اشاره کرد و گفت: تولیدات ایران خودرو بیشتر از سایپا متوفیان را به خود اختصاص داده و در مجموع 52 درصد متوفیان متعلق به سواری‌ها است.

وی با اشاره به آمار تصادفات درون شهری در مقایسه با سه ماهه سال گذشته گفت: کاهش 4 درصدی در درون شهری و 12 درصد کاهش برون شهری را داشته‌ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی افزود: در حوزه روستایی یک درصد افزایش داشته‌ایم و در مجموع کاهش 10 درصدی تصادفات را به نسبت سه ماهه سال قبل داشته‌ایم.

وی با اشاره به آمار تحلیلی فوتی‌های تصادفات آذربایجان‌شرقی گفت: تحلیل‌های 4 ماهه هنوز مشخص نشده و در زمینه تحلیلی آمار سه ماهه ارائه می‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 5 مرداد 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode