ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 تير 1394     |     کد : 91241

امام جمعه تبریز: پیام راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از اسراییل و گروههای تکفیری است

نمانیده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی امروز نه تنها به منظور محکوم کردن اسراییل ، بلکه محکوم کردن جنایات تکفیری ها و داعشی ها است.

نمانیده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: راهپیمایی امروز نه تنها به منظور محکوم کردن اسراییل ، بلکه محکوم کردن جنایات تکفیری ها و داعشی ها است.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به تاریخچه شکل گیری رژیم اسراییل و اینکه هدف آنها تصرف نیل تا فرات بود ، خاطرنشان کرد: آنها با ایجاد ناآرامی در سوریه و عراق درصدد تحقق اهداف خود هستند .

وی با اشاره به ناکامی داعش در تصرف بغداد اظهار کرد: داعش فرقه جدابافته از اسراییل نیست بلکه خواهر و یا بردار تنی اسراییل است .

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه داعشی روز قدس را تحریم کرده اند ، اظهارداشت: مداوای مجروحان داعش در بیمارستانهای اسراییل نشانگر روابط موجود میان آنان است .

وی با بیان اینکه داعش به نام اسلام و در واقع به عنوان مدافع اسراییل در منطقه عمل می کند، طنین انداز شدن شعار مرگ بر داعش در راهپمایی امروز را نشانگر درک امت اسلام از این موضوع دانست .

آیت الله مجتهد شبستری ، پیام راهپیمایی امروز را به استکبار جهانی آمادگی در برابر حرکت های ضد اسلامی دانست .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه مسجد گوهرشاد ، بر ریشه کنی بدحجابی تاکید کرد .

امام جمعه تبریز با اشاره به ایستادگی تیم مذاکره کننده در برابر زیاده خواهی های استکبار و پافشاری بر حفظ عزت اسلامی ، رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت را در روند مذاکرات قابل توجه دانست و گفت: حضور آمریکا در این مذاکرات نشاتگر نیاز این کشور به توافق است .

وی با اشاره به اینکه در دنیای سیاست این حجم از مذاکره در خصوص یک موضوع سابقه ندارد ، گفت: چه توافق حاصل شود یا نه به هر حال ملت ایران پیروز این مذاکرات است .

نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی پایان یک جای تحریم ها را در راستای حفظ خون شهدا دانست و اظهار کرد: ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را نباید به بهای ارزان با بیگانگان معامله کنیم .


نوشته شده در   جمعه 19 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode