ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 تير 1394     |     کد : 90737

امام جمعه آذرشهر:شهدای هفتم تیر از فرهیختگان انقلاب اسلامی بودند

امام جمعه آذرشهر گفت : شهدای هفتم تیر از استوانه های مهم پیروزی انقلاب اسلامی و شخصیت های فرهیخته این مرز و بوم اسلامی بودند.

امام جمعه آذرشهر گفت : شهدای هفتم تیر از استوانه های مهم پیروزی انقلاب اسلامی و شخصیت های فرهیخته این مرز و بوم اسلامی بودند.


حجت الاسلام محمود نورپور روز جمعه در آستانه هفتم تیر سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران و سربازان امام راحل در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه این شهدا به خصوص شهید مظلوم آیت الله دکتر محمد حسین بهشتی از سر آمدان عرصه های مبارزاتی و پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی با شناسایی چهره های بسیار موثر و کاردان با توطئه های ناجوانمردانه تعداد زیادی از آنان را شهید کردند .

امام جمعه آذرشهر با اشاره به خدمات ارزشمند شهید بهشتی در زمینه های مختلف یاد آوری کرد: وی دانشمند و عالم بزرگی بود که با توانایی های علمی خود در برابر افکار و اندیشه های منحرف ایستادگی و آرمان های بلند نهضت تاریخی امام خمینی (ره) و اهداف نظام جمهوری اسلامی را تبیین و روشنگری کرد.

حجت الاسلام نورپور اظهار کرد: افکار و اندیشه های بلند علمی و آگاهی شهید بهشتی و دیگر شهدای فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهیه و تنظیم پیش نویس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش اساسی و ارزنده داشت .

وی گفت: استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی در سال های اولیه تشکیل نظام جمهوری اسلامی با اهداف زشت و غیر انسانی خود می خواستند با ترور شخصیت های برجسته و فرهیختگان علمی و سیاسی کشور این حرکت عظیم تاریخی را دچار مشکل کنند .

امام جمعه آذرشهر با اشاره به نقش بسیار مهم و تعیین کننده آیت الله دکتر بهشتی به عنوان رییس قوه قضاییه ،اظهارکرد: فرهنگ بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی باید بیش از گذشته به نسل های جدید جامعه انتقال یابد.


نوشته شده در   جمعه 5 تير 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode