ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394     |     کد : 89047

امام جمعه هشترود: غرب از قدرت ایران در منطقه به هراس افتاده است

امام جمعه هشترود با بیان اینکه ایران کشور ابرقدرت دنیاست و غرب از اقتدار و قدرت ایران در منطقه در هراس است، گفت: هیئت مذاکره‌کننده باید تابع فرمایشات رهبری باشد.


امام جمعه هشترود با بیان اینکه ایران کشور ابرقدرت دنیاست و غرب از اقتدار و قدرت ایران در منطقه در هراس است، گفت: هیئت مذاکره‌کننده باید تابع فرمایشات رهبری باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار داشت: ایران کشور ابرقدرت دنیاست و غرب از اقتدار و قدرت ایران در منطقه در هراس است.
وی افزود: اگر آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی فکر ابلهانه‌ای به سرشان بزند و بخواهند با ایران وارد جنگ شوند شکستی خواهند خورد که تاریخ آن را از یاد نخواهد برد.
خطیب جمعه هشترود افزود: تحریم‌های صورت گرفته غرب علیه ایران فایده‌ای ندارد و آنها قصدشان جدایی ملت از ولایت و قرآن است.
رشادی افزود: صحبت‌های یوکیو آمانو  مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پوچ و واهی است و آنان از خودشان استقلال شخصیتی ندارند و بازیچه آمریکا و غرب شده و حرف‌های وی غیرقابل بخشش است.
وی در ادامه گفت: عربستان سعودی در توطئه غرب دچار توهم شده و سردمداران آنها افرادی سیاسیون نیستند بلکه ملعبه دست غرب شده‌اند.
وی افزود: غرب با دستور به عربستان برای حمله به یمن می‌خواست انسجام کشورهای اسلامی را محک بزند و ببیند آیا آنها باهم متحد هستند یا نه .
رشادی از آمریکا به عنوان دشمن اسلام نام برد و افزود: ملت ایران فرمایشات امام راحل را که فرموده بودند آمریکا دشمن درجه یک ماست و ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم را  از یاد نبرده‌اند.
رشادی در ادامه به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: سفر ریاست جمهوری نقطه عطفی برای استان ما خواهد بود و سفر هیئت دولت به شهرستان‌ها نشان از عزم دولت برای خدمت‌رسانی است.


نوشته شده در   جمعه 25 ارديبهشت 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode