ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1389     |     کد : 8872

طرح‌هاي مرتبط با بازار تبريز با سرعت اجرايي مي‌شوند

در جلسه كارگروه تخصصي بازار تبريز، بر افزايش دقت و سرعت در اجرايي شدن تصميمات اتخاذ شده در مورد بازار تبريز تأكيد شد...

در جلسه كارگروه تخصصي بازار تبريز، بر افزايش دقت و سرعت در اجرايي شدن تصميمات اتخاذ شده در مورد بازار تبريز تأكيد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، محمود چمني فرماندار تبريز طي سخناني افزود:‌ ثبت جهاني بازار تبريز افتخاري است كه با تلاش افراد بسياري به خصوص مسئولان و كارشناسان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نصيب كشور و استان ما شده است.
وي از اقدامات صورت گرفته در زمان تهيه پرونده و رفع نواقص موجود در مجموعه تاريخي بازار از سوي شهرداري تبريز به ويژه شهرداري تبريز كه متولي منطقه هشت شهرداري تبريز است تقدير كرد.
فرماندار شهرستان تبريز‌ اظهار داشت: هم‌اكنون زمان اجرايي شدن اقدامات ديگري است كه در پلان مديريتي اين مجموعه تعريف شده‌اند.
چمني، ايجاد 15 شير آتش‌نشاني از 21 شير آتش‌نشاني در محوطه بازار را قابل توجه دانست و خواستار تسريع در احداث ديگر شيرهاي آتش‌نشاني براي افزايش ضريب ايمني اين مجموعه تجاري و تاريخي شد.
وي در ادامه بر همكاري گسترده مجمع امور صنفي بازرگاني و بزرگان بازار تبريز براي سرعت گرفتن اين اقدامات و همچنين رفع مسائلي از جمله سد معابر عمومي بازار تأكيد كرد.
فرماندار تبريز تصريح كرد: طرح‌هاي مطالعاتي بازار در دست تهيه و تكميل هستند و به زودي شاهد گسترش دامنه فعاليت‌ها در بزرگ‌ترين سازه سرپوشيده ساخته دست بشر خواهيم بود كه با ورود نامش به ليست آثار جهاني، از اين پس ميزبان تعداد زيادي از گردشگران داخلي و خارجي خواهد بود.
گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در خاتمه مي‌افزايد: بازار تاريخي تبريز به همراه مجموعه شيخ صفي اردبيلي در آخرين جلسه سازمان يونسكو به ثبت جهاني رسيدند. 


نوشته شده در   سه شنبه 26 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode