ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394     |     کد : 87935

امام جمعه تبریز: آل سعود با هدف ضربه زدن به شیعه وارد جنگ با مردم یمن شده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به هراس وهابی ها از اشاعه تشیع، گفت: هدف آل سعود از حمله به مردم بی دفاع یمن ضربه زدن به شیعه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به هراس وهابی ها از اشاعه تشیع، گفت: هدف آل سعود از حمله به مردم بی دفاع یمن ضربه زدن به شیعه است.

 

آیت الله محسن مجتهد شبستری درخطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به اینکه خاندان آل سعود بزرگترین خریدار سلاح دردنیاست، افزود: گروهک های تروریستی همچون داعش و القاعده هم توسط این خاندان تامین تجهیزاتی می شوند.

وی صدور قطعنامه شورای امنیت علیه مردم یمن را نشانگر ضعف شعور اعضای این شورا دانست و گفت: همراهی برخی کشورهای عرب منطقه با خاندان آل سعود به طور فرمایشی موجب از بین رفتن امنیت منطقه می شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خاندان آل سعود جرائت تجاوز زمینی به یمن را ندارد، افزود: به فرموده رهبری، بزودی بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده می شود.

وی همچنین با اشاره به جریحه دار شدن احساسات مردم ایران از بی حرمتی ماموران فرودگاه جده به دو زایر نوجوان ایرانی، اظهارکرد: عربستان باید مسوولیت این بی حرمتی و سهل انگاری را بپذیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن روز ارتش ( 29 فروردین) و سالروز تاسیس سپاه (دوم اردیبهشت)، بر تجهیز هرچه بیشتر این نیروها تاکید کرد و گفت: اقتدار نظامی عاملی بازدارنده است.

وی در خطبه نخست نماز جمعه نیز بر رعایت حقوق متقابل ملت و دولت در راستای همدلی و همزبانی تاکید کرد و گفت: فساد امرا و فقها مردم را هم فاسد می کند.

امام جمعه تبریز اعلام کرد: مردم هم در قبال مسوولان به خصوص ولی فقیه زمان وظایفی دارند و باید در مسیر رهنمودهای رهبری گام بردارند.


نوشته شده در   جمعه 28 فروردين 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode