ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394     |     کد : 87919

لبخند شانس صدرنشینی/هواداران تراکتور از جلالی ۳ امتیاز می خواهند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای دومین هفته متوالی این فرصت را پیش روی خود می بیند که با توقف احتمالی تیم نفت، جای این تیم تهرانی را در صدر جدول رقابت های لیگ برتر بگیرد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای دومین هفته متوالی این فرصت را پیش روی خود می بیند که با توقف احتمالی تیم نفت، جای این تیم تهرانی را در صدر جدول رقابت های لیگ برتر بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز پنجشنبه با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود که طی آن در یکی از بازی های مهم، تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پذیرای تیم سایپا البرز است.

دومین فرصت متوالی برای صدرنشینی تراکتور

تیم تراکتورسازی که هفته گذشته یک فرصت بسیار خوب را برای رسیدن به صدر از دست داد و با شکست برابر سپاهان اصفهان نتوانست از باخت خانگی نفت تهران صدرنشین برابر تیم فولاد خوزستان بهره لازم را ببرد، این هفته دوباره چنین فرصتی را به دست آورده تا چنانچه نفت نتواند در زمین تیم چغر ذوب آهن به برتری برسد، با پیروزی برابر سایپا به صدر جدول راه پیدا کند.

روی کاغذ می توان ذوب آهن را حریفی سرسخت برای تیم نفت تهران عنوان کرد و بخصوص اینکه این بازی در اصفهان برگزار خواهد شد و تیم یحیی گل محمدی که شانس آسیایی شدن را دارد، در این دیدار با دنبال کسب هر سه امتیاز خواهد بود و در سوی مقابل نفت برای دومین هفته متوالی باید برابر تیمی قلدر بازی کند. تیم تحت هدایت فنی علیرضا منصوریان هفته گذشته در یک آزمون سخت مغلوب فولاد خوزستان شد تا مشخص شود که می توان تیم آسیایی نفت را در بهترین وضعیتش شکست داد.

تراکتورسازی تبریز - سایپا کرج

نیم نگاه تبریزی ها به فولادشهر اصفهان

اکنون این شرایط موجب شده تا شاگردان تونی اولیویرا در تیم تراکتورسازی به از دست دادن امتیاز توسط تیم ۴۸ امتیازی نفت در اصفهان امیدوار باشند و از انگیزه مضاعفی برای نگه داشتن سه امتیاز در خانه برخوردار باشند.

هم اکنون تیم تراکتورسازی با کسب ۴۷ امتیاز پس از نفت تهران در جایگاه دوم ایستاده و تیم های سپاهان و فولاد نیز هر کدام با ۴۴ امتیاز و به تفکیک تفاضل گل به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند. شرایط فعلی جدول و البته بازی های این هفته لیگ برتر، احتمال جابجایی در بالای جدول را قوت بخشیده و تیم های مورد اشاره در صدد این هستند تا در فاصله پنج هفته مانده به انتهای فصل، گوی سبقت را از رقبا ربوده و خود را به جام قهرمانی نزدیک تر کنند.

تلاش سایپا برای کسب سهمیه

اما در حالی که تیم تراکتورسازی برای رسیدن به صدر تلاش می کند، سایپا حریف امروز تبریزی ها نیز به دنبال این است تا در این فاصله نه چندان زیاد تا پایان فصل، مجموع امتیازات خود را به عددی برساند که بتواند سهمیه آسیایی کسب کند و در این میان سه امتیاز بازی امروز می تواند برای شاگردان مجید جلالی کاملا ارزشمند و به درد بخور باشد. هم اکنون تیم سایپا با کسب ۳۷ امتیاز پس از ذوب آهن ۳۹ امتیازی و استقلال ۴۲ امتیازی، در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته و روی کاغذ این شانس را دارد که با پیروزی در بازی های آینده خود، حتی به جمع تیم های بالانشین اضافه شده و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. موضوعی که خود مجید جلالی نیز به آن اذعان کرده و امیدوار است تا شاگردانش در رسیدن به این مهم دست به تلاش زیادی بزنند.

تراکتورسازی تبریز - سایپا کرج

دیدار دوباره استاد مجید جلالی با تراکتوری ها

اما دیدار دو تیم تراکتورسازی و سایپا یک نکته ویژه هم دارد و آن، رویارویی دوباره مجید جلالی و هواداران تراکتورسازی در تبریز است. جلالی فصل گذشته سرمربی تراکتورسازی بود و این تیم را در مقطعی از فصل به صدر جدول نیز رساند اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که باعث جدایی او از جمع سرخپوشان شد. امروز اما جلالی بار دیگر با هواداران تراکتورسازی دیداری تازه خواهد داشت، دیداری که می تواند یادآور اتفاقات فصل گذشته باشد. خود مجید جلالی در این خصوص اعتقاد دارد که هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز نسبت به او محبت دارند. هوادران تراکتورسازی نیز پیش از این بارها ثابت کرده اند که قدردان افرادی هستند که واقعا در تیمشان زحمت کشیده اند و اگر امروز در تیم دیگری هستند، به واسطه حرفه ای گری و اتفاقات معمول در فوتبال است.

شکست ناپذیری پنج ساله تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی تاکنون ۱۱ بار برابر تیم سایپا بازی کرده که حاصل آن سه پیروزی، دو شکست و شش تساوی بوده است. نکته جالب اینکه هر دو برد سایپا برابر تراکتورسازی در لیگ نهم بوده که طی آن نارنجی های البرز رفت و برگشت تراکتورسازی را بردند اما از آن زمان تاکنون که پنج سال می گذرد، سایپا موفق به شکست دادن تراکتورسازی نشده است. بازی رفت دو تیم در فصل جاری در کرج با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

تراکتورسازی تبریز - سایپا کرج

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سایپا البرز از چارچوب بازی های هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

-------------------------------

گزارش از محمود نصیرپور


نوشته شده در   جمعه 28 فروردين 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode