ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 اسفند 1393     |     کد : 86422

امام جمعه تبریز: موشک جدید سومار بازدارندگی کشور را تقویت می کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: موشک برد بلند زمینی سومار قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را بیش از پیش تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: موشک برد بلند زمینی سومار قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور را بیش از پیش تقویت کرد.


آیت الله محسن مجتهد شبستری درخطبه های نمازجمعه تبریز افزود: رونمایی از این موشک اسرائیل و سایر دشمنان انقلاب و رسانه های متخاصم را هراسان کرده است.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به پیروزی های مردم عراق در مقابله با گروهک تروریستی داعش، گفت: آزاد سازی تکریت از لوس وجود داعش و اتحاد حدود 30 هزار نفری رزمندگان شیعه و سنی در کنار هم مقدمه ای برای آزاد سازی موصل از وجود داعش شده است.

آیت الله مجتهد شبستری در ادامه خطبه ها با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اعتماد معظم له به تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، خاطرنشان کرد: نگرانی معظم له از طرف مقابل یعنی آمریکاست.

وی همچنین با اشاره به انتخابات اخیر رییس مجلس خبرگان رهبری، گفت: آیت الله یزدی از مبارزین دوران ستم شاهی است و همواره در ولایت مداری ثابت قدم هستند.

آیت الله مجتهدشبستری افزود: در طول خدمات آیت الله یزدی کوچکترین فاصله ای بین ولایت و وی دیده نشده است.

امام جمعه تبریز به سالروز ارتحال آیت الله کاشانی و حجت الاسلام سید احمد خمینی (ره) یادگار حضرت امام (ره) اشاره کرد و یاد و خاطره این بزرگواران را گرامی داشت.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در سال 58، تاکید کرد: باید همواره یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی یادآوری کرد: برگزاری یادواره شهدا و زیارت آرامگاه شهیدان آموزنده بوده و زنده نگهداشتن فرهنگ شهید و شهادت نیاز کشور است.

استان آذربایجان شرقی با سه میلیون و 724هزار و 620 نفر جمعیت، از استان های پرجمعیت شمال غربی ایران است و کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90، یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.


نوشته شده در   جمعه 22 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode