ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 تير 1387     |     کد : 861

امام جمعه تبريز نسبت به ترور شخصيت ياران انقلاب از سوي دشمنان هشدار داد

ايت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر، با اشاره به ترور شخصيت شهيد مظلوم آيت الله بهشتي افزود: ترور شخصيت از سوي دشمنان خارجي و مزدوران داخلي در هر زمان بوده و زماني كه دشمنان ديده اند روحانيت حركت جدي كرده ،با ترور شخصيت درصدد مقابله با ياران انقلاب درآمدند.
وي اضافه كرد: در شرايط كنوني نيز دست هايي پنهان با پاره اي تهمت هاي ناروا، قصد دارند ياران امام و مقام معظم رهبري را ترور شخصيتي كنند.
شبستري تصريح كرد: هرگاه روحانيت در عرصه تأثيرگذار و آگاه بخش بوده، دشمنان با درك اين موضوع به ترور شخصيت و تبليغات سوء برداخته اند.
وي خاطرنشان كرد: امروز نيز به ياران نزديك رهبري و انقلاب اتهامات مي زنند كه دور از واقعيت است.
خطيب جمعه تبريز گفت: دشمنان خارجي و مزدوران داخلي آنها همواره به اولياي خدا و خدمتگزاران مردم تهمت زده و اقدام به ترور شخصيت كرده اند كه در اين برهه هوشياري مردم و مسئولان با اين توطئه دشمن ضروري است.
وي همچنين با اشاره به بيستمين سالگرد فاجعه سرنگوني هواپيماي مسافربري ايران توسط دو فروند موشك زمين به هواي ناو آمريكايي افزود: مردم ايران اين جنايت كم سابقه را به هيچ عنوان از ياد نخواهند برد.
شبستري با بيان اينكه سر خط تروريسم در جهان آمريكا است، گفت: منشأ جنايات و ام‌الفساد، رژيم استكباري آمريكا است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين در ادامه به مسئله صلح آميز بودن انرزي هسته اي ايران اشاره كرد و به غربي ها توصيه كرد، فريب آمريكا را نخورند، ملت ايران صدور قطعنامه و تهديد به حمله نظامي اسرائيل به ايران را جنگ رواني عليه ايران مي داندو از آن بيم ندارد.
وي تصريح كرد: بحث فناوري صلح‌آميز هسته‌اي پيوند ناگسستني با اعتقادات ملت ما دارد چرا كه دستيابي به اين دانش با اتكا به جوانان برومند ايراني حق ملي ماست كه تمام دنيا و حتي قدرت‌هاي ديگر اين حق را به ملت ايران مي دهند و تلاش دشمن براي ايجاد خلل در اراده ما در رسيدن به آن ناكام خواهد ماند.
شبستري با اشاره به همسويي كشورهاي اروپايي با آمريكا خطاب به آنها افزود: در اين بازي هاي سياسي بازنده اصلي شما هستيد و جمهوري اسلامي ايران برنده است.
امام جمعه تبريز در ادامه، سالروز شهادت دكتر بهشتي و 72 تن از ياران انقلاب و همچنين هفته قوه قضائيه را گرامي داشت و گفت: شهداي هفتم تير با شهادت خودشان نيز به اسلام و ايران خدمت كردند و با شهادت‌ اين شهيدان راست قامت، درخت انقلاب بيش از پيش تنومند شد.
وي گفت: شهيد مظلوم، دكتر بهشتي با تلاش و مجاهدت هاي خود و ياران صديق نظام اسلامي ضمن شناسايي چهره نفاق، جريان نفاق را شكست داد.
شبستري با بيان اينكه مجاهدت هاي شهيد بهشتي در پيروزي انقلاب بر كسي پوشيده نيست، اظهار داشت: امام خميني(ره) بعد از شهادت شهيد بهشتي فرمودند، شهادت آن شهيد در برابر مظلوميت وي ناچيز بود و اكنون زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهيد بهشتي و تبيين انديشه‌هاي اين شهيدان از وظايف اصلي ماست.
خطيب جمعه تبريز در پايان با اشاره به ديدار مسئولان قوه قضائيه با رهبر انقلاب و تأكيد معظم له بر مبارزه با مفسدان اقتصادي، از مسئولان كشوري خواست تا بيانات اخير رهبر معظم انقلاب را جدي گرفته، آن را محقق ساخته و به اجرا بگذارند.
شبستري در پايان خواستار مبارزه جدي، با صلابت و قاطعيت با مفسدان اقتصادي شد و افزود: مسئولان بايد در شرايط فعلي علاوه بر مبارزه با دانه درشت ها و زمين خواران، با كساني كه با احتكار و گرانفروشي اقشار ضعيف جامعه را زير فشار قرار مي دهند، برخورد كنند

خبرگزاري فارس


نوشته شده در   جمعه 7 تير 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode