ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 اسفند 1393     |     کد : 85883

امام جمعه هریس: ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود می داند

امام جمعه هریس: مذاکرات چه صورت بگیرد چه نگیرد، هرآنچه در مذاکرات محقق شود، پیروزی از آن ملت ایران است و ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود و خوک صفت و جنایتکار می داند.

امام جمعه هریس: مذاکرات چه صورت بگیرد چه نگیرد، هرآنچه در مذاکرات محقق شود، پیروزی از آن ملت ایران است و ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود و خوک صفت و جنایتکار می داند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس در خطبه های ابن هفته هریس ضمن سفارش خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رزمایش عظیمی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمدیترانه خلیج فارس و تنگه هرمز برگزار کرد رزمایش پیامبر اعظم نه است که اهداف آن اعلام قدرت و اقتدار و شناسایی نقاط ضعف و قوت سپاهیان در برابر دشمن را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد:نهمین مانور نیروی دریای سپاه با تمام قدرت آخرین دستاورد و تکنولوژی را وارد می‌کند و نشان می دهد که امروز ایران به یک کشور بزرگ و مقتدر و یک قدرت نه تنها منطقه‎ای بلکه به یک قدرت علمی مطرح در دنیا تبدیل شده است.

خطیب جمعه هریس با بیان اینکه عمق استراتژیک ایران تا سواحل مدیترانه کسترش یافته است و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به همه جا نفوذ کرده و دشمن ناچار است تا خواسته ی ما را در رابطه با انرژی هسته ای بپذیرد افزود: مذاکره برای ما فقط جنبه اتمام حجت دارد و از روی ناچاری نبود، اما برای دشمن بهانه و وقت کشی است.

وی با تاکید بر اینکه مذاکرات چه صورت بگیرد چه نگیرد، هرآنچه در مذاکرات محقق شود یا نشود، چه نتیجه بدهد یا ندهد،پیروزی از آن ملت ایران است و ملت ایران همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود و و خوک صفت و جنایتکار می داند.

امام جمعه هریس یادآور شد:جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، فقط با توافقی که در یک مرحله صورت گرفته و حاوی تمامی جزئیات و کلیات باشد، موافقت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام احمدی با گرامیداشت و تبریک ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی گفت: نهاد امور تربیتی شجره طیبه ویادگار ارزشمند شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه نسل جوان بزرگترین سرمایه کشور هستند، گفت: بزرگترین همت و تلاش مسئولان باید برای حفظ و ساختن این سرمایه بکار گرفته شود چون آینده از آن جوانان است.

امام جمعه هریس ضمن تبریک ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) نمازگزاران را به شرکت در برنامه احسان و نیکوکاری توصیه کرد.

وی کمیته امداد را یکی از نهاد های مهم مورد اعتماد مردم بر شمرد و افزود: این نهاد با ارزیابی درست در تشخیص نیازمندان واقعی، توانسته تمامی کمک های مردمی را در جای خود صرف کند.

خطیب جمعه هریس در پایان گفت: با توجه به اینکه ایام فاطمیه اول نزدیک است، باید ضمن اینکه فضاسازی مناسب در شهر صورت گیرد و شهر رنگ و بوی فاطمی داشته باشد و در مجاس خود در کنار دعوت از مداحان از روحانیون نیز استفاده شود.








نوشته شده در   دوشنبه 11 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode