ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393     |     کد : 85418

امام جمعه عجب‌شیر: چرا دخانیات باید ارزان باشد

امام جمعه عجب‌شیر خواستار برخور جدی مسئولان با کافه‌های سنتی و مواد دخانی شد و گفت: چرا باید قیمت دخانیات در کشور به حدی ارزان باشد که هر کسی به راحتی بتواند آن را تهیه کنند.


امام جمعه عجب‌شیر خواستار برخور جدی مسئولان با کافه‌های سنتی و مواد دخانی شد و گفت: چرا باید قیمت دخانیات در کشور به حدی ارزان باشد که هر کسی به راحتی بتواند آن را تهیه کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از عجب شیر، محمود شربیانی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به شهادت شهید محلاتی نماینده امام خمینی (ره) در سپاه و روز روحانیت یاد و خاطره 40 شهید این حادثه را گرامی داشت و اظهار داشت: نخستین روز از ماه اسفند که به نام روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است یادآور رشادت‌هایی است که روحانیون در 8 سال جنگ در برابر دشمن داشتند.
وی افزود: نقش مسئولیتی و مدیریتی روحانیت، شبکه عقیدتی سیاسی ارتش و نیروهای مسلح، نمایندگی امام در سپاه، تبلیغات و روابط عمومی‌ها، اعزام مبلغ، واحدهای عملیات روانی در اواخر جنگ که مسئول آن روحانیت بود، همه و همه بیانگر نقش مؤثر روحانیت در تقویت بنیه و روحیه رزمندگان دارد.
خطیب جمعه عجب‌شیر با اشاره به  4 هزار و 500 شهید روحانی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: روحانیون نسبت به دیگر اقشار بیشترین شهید را به انقلاب داده‌اند و این نشانگر این است که روحانیون همیشه در صف اول هستند و خود را سپر جان دیگر اقشار می‌کنند و همواره همگام و همراه مردم هستند.
شربیانی با اشاره به فتوای میرزای شیرازی خواستار برخور جدی مسئولان با کافه‌های سنتی و مواد دخانی شد و افزود: امروزه شاهد هستیم که دشمنان ما با ترفندهای هم چون سیگار و قلیان سعی در ضربه زدن به جوانان ما هستند.
وی افزود : چرا باید قیمت دخانیات در کشور به حدی ارزان باشد که هر کسی به راحتی بتواند آن را تهیه کنند.
خطیب جمعه عجب‌شیر با اشاره به بخشی از بیانات رهبری در دیدار مردم آذربایجان با معظم له افزود: رهبری فرزانه بارها به لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌‌اند.

شربیانی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یک حرکت جدید و تلاش مضاعف همگانی طلب می‌کند و تمام اقشارمردم جامعه و مسئولان باید خیلی جدی وارد عرصه کار و فعالیت شوند.
شربیانی پرداخت مالیات را فریضه دانست و افزود: رهبری فرمودند کارمندان، معلمان و کارگران غیره مالیات پرداخت می‌کنند در حالی که برخی از دانه درشت‌ها مالیات نمی‌دهند از این رو نظام مالیاتی باید اصلاح و درست شود.


نوشته شده در   جمعه 1 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode