ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393     |     کد : 85404

امام جمعه موقت تبریز: رعایت منویات رهبری و الزامات اقتصاد مقاومتی یگانه راه مبارزه با دشمنان است

امام جمعه موقت تبریز گفت: رعایت منویات رهبر معظم انقلاب و الزامات اقتصاد مقاومتی مورد تاکید معظم له یگانه راه مبارزه با دشمنان و تحریم های غرب است.

امام جمعه موقت تبریز گفت: رعایت منویات رهبر معظم انقلاب و الزامات اقتصاد مقاومتی مورد تاکید معظم له یگانه راه مبارزه با دشمنان و تحریم های غرب است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدتقی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر مردم آذربایجان با ایشان، بار دیگر بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید کردند، افزود: این رویکرد مهم و اساسی باید در تمام ارکان زندگی مردم اجرا و تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

وی مصرف محصولات داخلی و حمایت همگانی از تولیدکنندگان ایرانی را از ارکان این سیاست دانست و تاکید کرد: باید فرهنگ مصرف کالاهای داخلی با هدف حمایت از تولیدکنندگان در جامعه ترویج شود تا از قبل آن بتوان به افزایش تولید داخلی و توسعه صادرات دست یافت.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: تولیدکنندگان و صنعتگران ایرانی نیز باید تلاش کنند تا سطح کیفیت محصولات خود را ارتقاء داده و در حد و اندازه های استانداردهای جهانی برسانند.

وی تاکید کرد: در این عرصه دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با هم افزایی نیروها، تلاش کنند وابستگی اقتصاد کشور به اقتصاد تک محصولی نفت کاهش یابد.

امام جمعه موقت تبریز همچنین با مهم ارزیابی کردن نقش آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در این زمینه شهدایی همچون نخستین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کردند.

آیت الله آل هاشم همچنین با اشاره به شهادت عباس عبداللهی از شهدای مدافع حرم کربلا، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

استان آذربایجان شرقی با 45 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت و سه میلیون و 724 هزار و 620 نفر جمعیت، یکی از استان های بزرگ و پرجمعیت ناحیه شمال غربی ایران محسوب می شود و کلان شهر تبریز طبق سرشماری سال 90 یک میلیون و 695 هزار و 94 نفر جمعیت دارد.


نوشته شده در   جمعه 1 اسفند 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode