ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393     |     کد : 85312

کنگره علامه طباطبایی و قرآن در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه تبریز از برگزاری کنگره علامه طباطبایی و قرآن در دهه اول اسفند و در دانشگاه تبریز خبر داد.

رئیس دانشگاه تبریز از برگزاری کنگره علامه طباطبایی و قرآن در دهه اول اسفند و در دانشگاه تبریز خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دومین نشست تخصصی کمیته دانشگاهی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، رئیس جهاد دانشگاهی استان و نمایندگان دانشگاه‌ها در دانشگاه تبریز برگزار شد، قرآن را برنامه کامل زندگی بشری در تمام ابعاد خواند و اظهار داشت: با به کار بستن تعالیم قرآنی در متن زندگی است که می‌توان آینده‌ای روشن را فراروی جامعه متصور شد.

وی از برگزاری کنگره علامه طباطبایی و قرآن در دهه اول اسفند و در دانشگاه تبریز خبر داد و تصریح کرد: تبیین و شناساندن آثار وزین و درخشان قرآنی علامه طباطبایی و نقش قرآن در پرورش فکری و اخلاقی جوانان از جمله شاخص‌ترین اهداف برگزاری این کنگره است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست ضمن تشکر از دانشگاه‌های استان و علی‌الخصوص رئیس دانشگاه تبریز، نقش کمیته دانشگاهی را در برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را بسیار مهم خواند و گفت: برای برگزاری چنین مسابقاتی، همت و همیت عمومی لازم است، لذا تلاش خستگی ناپذیر تمام ارگانها و اقشار مختلف مردم را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، افزود: برگزاری چنین همایش بزرگ معنوی در استان می‌‌تواند نتایج گسترده‌ای در فضای معنوی و روحانی شهر و استان ایجاد کند و علاقمندان دانشگاهی می‌توانند با حضور و بهره‌مندی از رشته‌های مختلف مسابقات نسبت به تجربه‌اندوزی اهتمام ورزند.

وی، خواستار همکاری و مساعدت همه دانشگاهیان استان در برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم شد.

در همین زمینه، طی حکمی از سوی اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی و رئیس ستاد عالی مسابقات قرآن، دکتر محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز به عنوان مسئول کمیته عالی دانشگاه‌ها و مراکز علمی مسابقات این دوره منصوب شده است.

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سراسر کشور 5 تا 11 اسفند ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 بهمن 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode