ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 3 دي 1403
دوشنبه 3 دي 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 تير 1389     |     کد : 8487

پيام‌هاي بازرگاني و اخبار را از پلاک خودروها دريافت كنيد

پخش آگهي و اخبار، روش کاليفرنيايي براي بيشتر پول درآوردن و گسترش و نشر اطلاعات است ...


پخش آگهي و اخبار، روش کاليفرنيايي براي بيشتر پول درآوردن و گسترش و نشر اطلاعات است .
روز به روز که بر تعداد بيلبوردهاي بزرگ تبليغاتي کاشته شده درحاشيه بزرگراه‌ها افزوده مي‌شود، نسل بعدي تبليغات درون جاده‌اي آماده ورود به دنياي تبليغات و بازاريابي است.
به گزارش شبكه فن آوري اطلاعات ايران، مرکز قانونگذاري ايالت کاليفرنيا بودجه‌اي را در نظر گرفته است تا پيرامون شروع طرح تبليغات الکترونيک بر روي پلاک وسايل نقليه تحقيقاتي را آغاز کند.
اين حرکت که با هدف درآمدزايي اين ايالت صورت مي‌گيرد احتمال مي‌رود که کسري بودجه 19 ميليارد دلاري اين ايالت را جبران کند.
اين دستگاه تقليدي از يک پلاک راهنمايي رانندگي خودرو است و زماني که اتومبيل در حرکت است دقيقا به شکل پلاک خودرو است اما زماني که اتومبيل به مدت بيشتر از 4 ثانيه توقف مي‌کند پلاک آن به يک صفحه تبليغاتي ديجيتالي تبديل مي‌شود.
با اين حال شماره پلاک خودرو حتي هنگام نمايش تبليغات در بخشي از صفحه ، نمايش داده مي‌شود.
حتي در مواقع ضروري مي‌توان علائم هشدار يا اطلاعات ترافيک را بر روي اين پلاک‌ها نمايش داد.
اين پلاک‌هاي ديجيتالي صرفا براي نمايش تبليغات و پيام‌هاي بازرگاني نمي‌باشند بلکه صاحبان آنها مي‌توانند از آن براي مطلع کردن ديگران از پيام‌هاي شخصي خود استفاده کنند، يا به عنوان مثال طرفداري خود را از يک تيم ورزشي، گروه صنعتي... ابراز کنند.
کاليفرنيا اولين ايالت آمريکا است که اين طرح در آن پياده‌سازي مي‌شود با اين حال توليد چنين پلاک‌هايي هنوز در مرحله تحقيقات است و به توليد نرسيده است.


نوشته شده در   دوشنبه 28 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode