ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 دي 1393     |     کد : 83682

امام جمعه موقت مراغه: غرب در حادثه تروریستی فرانسه رفتار دوگانه از خود داشت

امام جمعه موقت مراغه گفت: غرب در حادثه تروریستی فرانسه رفتاری دوگانه از خود نشان داد.

امام جمعه موقت مراغه گفت: غرب در حادثه تروریستی فرانسه رفتاری دوگانه از خود نشان داد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نمازجمعه این شهر با محکوم کردن حادثه تروریستی در فرانسه افزود: اگر تروریست علیه اسلام باشد، استکبار وغرب آن را آزادی می خوانند، اما وقتی که همین گروه ها علیه کشورهای اروپایی و آمریکایی اقدامی انجام دهند تروریست محسوب می شوند.

وی اظهارکرد: گروهک تکفیری داعش ازچند سال گذشته در کشورهای اسلامی به خصوص سوریه و عراق جان هزاران نفر را گرفته و غرب به بهانه دفاع از آزادی از این گروهک تکفیری و تروریستی حمایت همه جانبه کرده است.

امام جمعه موقت مراغه ادامه داد: اما این گروهک تروریستی در هفته گذشته یکی از عملیات های انتحاری خود را در یک کشور اروپایی انجام داد و سازمان های بین الملل بلافاصله با محکومیت این اقدام اعتراض خود را اعلام کردند.

حجت الاسلام محمدی راد یادآوری کرد: از چند سال گذشته این اقدام ها در کشورهای اسلامی انجام می شود و استکبار و سازمان های بین الملل در برابر آن نه تنها سکوت اختیار کرده اند، بلکه حامی آنها نیز بودند.

وی خواستار دست کشیدن غرب از سیاست های دوگانه در باره مفاهیمی مانند حقوق بشر و تروریسم شد و گفت: سیاست های دوگانه در خصوص تروریسم جواب نمی دهد، اما متاسفانه غربی­ ها طوری برخورد می کنند که گویی در دنیا دو نوع تروریسم بد و خوب وجود دارد.

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به سالروز فرار شاه از کشور، افزود: شاه همه تلاش خود را کرد تا با کمک دولت های استکباری، خشم مردم و امام راحل را فرو نشاند و نه تنها نتوانست این کار را انجام دهد بلکه مشاهده کرد هر روز اعتراض ها در جامعه افزایش می یابد.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 26 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode