ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 دي 1393     |     کد : 83390

یاد و خاطره‌ها

کتاب یاد و خاطره‌ها از هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های علمی اثر جدید حمید صبری منتشر شد.

کتاب یاد و خاطره‌ها از هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های علمی اثر جدید حمید صبری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کتاب یاد و خاطره‌ها از هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های علمی در 700 صفحه در قطع وزیری منتشر شد.

این کتاب مشتمل بر 9 فصل است که فصل اول آن به آغاز تجاوز عراق به ایران اختصاص یافته و نگاهی به زندگینامه و وصیت‌نامه شهیدان شهرداری تبریز دارد.

فصل دوم مروری بر عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس داشته و نخستین عملیات که عملیات فرماندهی کل قوا - خمینی روح خدا نام داشت تا آخرین عملیات با نام مرصاد به اختصار به وضعیت عملیات و موفقیت رزمندگان اسلام پرداخته است.

یاد یاران، سخن دل، کتاب‌شناسی خاطرات یک سال دفاع مقدس، خاطره‌ها، در عرصه جهاد علمی، پایان جنگ و دفاع جانانه و ضمائم  فصل‌های بعدی این کتاب است.

نگارنده در بخشی از این کتاب به خاطرات و سخنرانی‌های خود در جبهه‌های دفاع مقدس پرداخته و به رشادت‌ها و شجاعت‌های همرزمان خود اشاره کرده است.

زندگی‌نامه سرداران شهید بزرگ اسلام همانند شهید باکری‌ها، شهید تجلایی، شهید یاغچیان و  شهید شفیع‌زاده همراه با خاطراتی از آنان نیز در این کتاب منتشر شده است.

نگارنده کتاب خود را به شهدای شهرداری تبریز تقدیم کرده است.

این محقق تبریزی در حال نگارش دائرةالمعارف روابط عمومی ایران است.

از وی بیش از 30 کتاب به چاپ رسیده که می‌توان به معراج، روابط عمومی، روابط عمومی در کهکشان نوری، انفجار اطلاعات، جزیره تنهایی، روابط عمومی مدرن، یاس بنفش، کارآفرینی در هزار سوم، مبانی ارتباط انسانی، ترنم مضرب، نوآوری خلاقیت، روش علمی مقاله‌نویسی و راز موفقیت اشاره کرد.

صبری در حوزه آذربایجان‌شناسی نیز فعالیت داشته و تاکنون از وی مجموعه سه جلدی تبریز ما، صخره‌نشینان کندوان، آذرشهر و تسوج سرزمین زیبایی‌ها منتشر شده است.

حمید صبری متولد 1335 آذرشهر بوده و تحصیلات عالی علمی حوزه و دانشگاه در رشته ارتباطات و روابط عمومی دارد.

وی در سال 1384 در سومین دوره جشنواره ممتازین، مبتکران، مخترعان و نوآوران دانشجوی بسیجی سراسر کشور عنوان رتبه ممتاز علمی کشور و همچنین مقام اول پروژه در مقطع کارشناسی ارشد کشور را به خود اختصاص داده و در حال حاضر عضو پیوسته انجمن بین‌المللی ایرانشناسی بوده و مشغول تدوین تاریخ 500 ساله آذربایجان است.


نوشته شده در   شنبه 20 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode