ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 دي 1393     |     کد : 83364

اگر عقب نشینی انجام گیرد دشمن سراغ آرمان ها خواهد آمد

حجت‌الاسلام موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلیبر اظهار داشت:اگر عقب نشینی انجام گیرد دشمن سراغ آرمان ها خواهد آمد.

حجت‌الاسلام موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلیبر اظهار داشت:اگر عقب نشینی انجام گیرد دشمن سراغ آرمان ها خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،امام جمعه کلیبردرخطبه‌های نمازجمعه این هفته،اظهارداشت:اگرعقب نشینی انجام گیرد دشمن سراغ آرمان ها خواهد آمد.

حجت‌الاسلام موسوی در خطبه های نماز جمعه کلیبر ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع)، اظهار داشت: پیام  و رمز اصلی بعثت پیامبر اکرم(ص) مسائل اخلاقی است.
ایشان در ادامه افزود: معضل اصلی دنیای امروز مسایل اخلاقی است و اگرچنان که مردم جهان و مسئولین جوامع آن ها خواستار تکامل و پیشرفت باشند لاجرم باید رجوع کنند به اسلام و ارزش های اخلاقی آن؛ چرا که اسلام در مسایل اخلاقی دستورات و رهنمود های ویژه ای دارد و تاکید ویژه ای روی آن شده است.
 امام جمعه کلیبر با اشاره به سالروز قیام مردم قم در۱۹ دی سال۵۶ که به دنبال اهانت یکی از روزنامه ها به حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفته بود، ابراز داشتند: با قیام مردم قم جرقه انقلاب اسلامی زده شد.
 حجت‌الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از اقشار مردم قم، بیان داشت: دراین دیدار معظم له در بیانات خود ضمن تشریح دسیسه های دشمنان برای انقلاب،نیاز اساسی کشور را اتحاد و پرهیز از دو دستگی عنوان کردند و ایجاد تفرقه واختلاف را یک خطر بزرگ برای جامعه امروز دانستند.
 امام جمعه کلیبر با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: دشمن فعلا با صراحت با آرمان ها کاری ندارد اما اگر عقب نشینی انجام گیرد سراغ آرمان ها خواهند آمد بنابراین باید با هوشیاری، هدف طرح پیشنهادها، حرف‌ها و اقدامات دشمن را درک کرد.
 ایشان با بیان اینکه هیچ‌کس تصور نکند استکبار از خباثت و خصومت دست برمی‌دارد، اضافه کرد: ایجاد تفرقه و دودستگی در میان مردم، به هر عنوان وبا هر توجیه، ضد منافع ملی و ضد آرمان‌هاست.
 حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به بخش های دیگری از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرده و افزود: باید حربه تحریم را از دست دشمن بگیرید چرا که اگر چشم به دست دشمن بدوزید تحریم‌ها همچنان باقی خواهد ماند همانگونه که آمریکایی‌ها، امروز با کمال وقاحت می‌گویند اگر در قضیه‌ی هسته‌ای، ایران کوتاه هم بیاید تحریم‌ها، یک‌جا و همه برداشته نمی‌شود.
 ایشان در ادامه ضمن بیان اینکه مسئولان کشور و دولت نباید به دست بیگانه چشم بدوزند و بدانند حتی یک قدم عقب‌نشینی، پیش‌روی دشمن را به دنبال  دارد، تصریح کرد: مسئولان بدانند که تنها چیزی که می‌تواند آنها را به انجام وظایفشان قادر کند، تکیه بر مردم و نیروهای داخلی است.
 


نوشته شده در   شنبه 20 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode