ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 16 تير 1389     |     کد : 8322

وداع پرشكوه مردم لبنان با علامه فضل‌الله

پيكر علامه محمد حسين فضل الله مرجع شيعيان در لبنان و ياور بزرگ مقاومت با حضور پرشكوه مردم لبنان تشييع و در مسجد حسنين در ضاحيه بيروت به خاك سپرده شد...


 پيكر علامه محمد حسين فضل الله مرجع شيعيان در لبنان و ياور بزرگ مقاومت با حضور پرشكوه مردم لبنان تشييع و در مسجد حسنين در ضاحيه بيروت به خاك سپرده شد.
به گزارش مانيتورينگ فارس به نقل از شبكه تلويزيوني المنار، مردم لبنان و امت اسلامي امروز سه‌شنبه پيكر آيت الله محمد حسين فضل الله مرجع تقليد شيعيان در لبنان و حامي بزرگ مقاومت اسلامي را تا مسجد امامين الحسنين(ع) در ضاحيه بيروت تشييع كردند.
بنابر اين گزارش، سيل خروشان تشييع‌كنندگان، پيكر وي را در فضايي از حزن و اندوه در حالي كه شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل و لبيك يا حسين بر لب داشتند از مقابل بيت ايشان در "حارة حريك " تا مسجد امامين الحسنين (ع) تشييع كردند.
در اين مراسم كه از ساعت 15 به وقت تهران برابر با ساعت 13:30 دقيقه به وقت بيروت آغاز شد، پيكر اين مرجع تقليد شيعه پس از رسيدن به مسجد امام رضا عليه السلام دقايقي در آن توقف كرده تا ياد‌آور سخنان كوبنده ايشان در سال‌هاي دهه 80باشد.
كاروان تشيع‌كنندگان پس از ورود از جاده "المشرفيه " وارد "حارة حريك " مزين به تصاوير شهداي مقاومت شد و پس از رسيدن به مسجد الحسنين (ع) سيد "محمدعلي فضل الله " برادر ايشان بر پيكرشان نماز خواند.
در اين مراسم تشييع، هيئت‌هايي از ايران، عراق، سوريه، عربستان و بحرين و شخصيت‌هايي سياسي و مذهبي از لبنان و از اديان و مذاهب مختلف حضور داشتند كه مي توان به "وليد جنبلاط " و فرزندش تيمور، شيخ "نعيم قاسم " معاون دبيركل حزب الله و سيد علي فضل الله فرزند علامه و نمايندگاني از كشورهاي مختلف اشاره كرد.
هيئت ايراني حاضر در اين مراسم را آيت الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان به نمايندگي از رهبر معظم انقلاب اسلامي، "مسعود زريبافان " معاون رئيس جمهورو رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران به نمايندگي از سوي رييس جمهور، آيت الله "محمد علي تسخيري " و "علاءالدين بروجردي " رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي و حجت الاسلام محمد حسن اختري دبير كل مجمع جهاني اهل بيت (ع) و تعدادي ديگر از نمايندگان مجلس تشكيل مي‌دادند.


نوشته شده در   چهارشنبه 16 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode