ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 دي 1393     |     کد : 83191

سی‌وهفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن در تبریز برگزار می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز از پنجم تا سیزدهم اسفندماه امسال میزبان سی‌وهفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خواهد بود.


استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز از پنجم تا سیزدهم اسفندماه امسال میزبان سی‌وهفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده امشب در اولین جلسه هماهنگی ستاد سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن در تبریز اظهار داشت: اسفند ماه امسال آذربایجان‌شرقی به عطر کلام الله مجید معطر خواهد شد تا شاهد برگزاری بهترین مسابقات کشوری حفظ و قرائت قرآن کریم باشد.

وی افزود: خدمت به قرآن سعادتی است که وقتی نصیب کسی می‌شود باید شکر خداوند را به جای آورد و ما نیز بسیار خرسندیم که این توفیق بزرگ نصیب استانمان شده تا پنجم تا سیزدهم اسفندماه میزبان نخبگان قرآنی سراسر کشور باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در سال 81 نیز مسابقات سراسری قرآن مجید در تبریز برگزار شد ابراز امیدواری کرد، مسابقات امسال نیز با همت و عملکرد یکپارچه مسئولان  همانند دیگر اتفاقات فرهنگی و سیاسی استان لقب بهترین‌ها و اولین‌ها را به خود بگیرد و بتوانیم در شان کلام الله مجید انجام وظیفه کنیم.

جبارزاده هجمه فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را دغدغه آحاد مردم کشور خواند و افزود: بهترین راه بیمه کردن نسل جوان از توطئه‌های رنگارنگ دشمنان پناه بردن به قرآن است چرا که در دلی که قرآن نفوذ کند راهی برای ورود شیطان نخواهد بود.

وی یادآور شد: رشد قرآن‌آموزی و توسعه فرهنگ قرآنی باید در سرلوحه اقدامات فرهنگی ما باشد و برگزاری چنین مسابقات شکوهمندی موجب می‌شود به آنچه در گذشته در زمینه اشاعه معارف عمیق قرآنی سرمایه‌گذاری شده افزوده شود و هدف متعالی توسعه قرآن تداوم یابد.

برگزاری دو همایش «علامه طباطبایی و قرآن» و «استاد شهریار و قرآن»

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: ماه پایانی امسال شهر تبریز و 21 شهرستان استان به فضای قرآنی عطرآگین می‌شود و در کنار این رویداد دو همایش «علامه طباطبایی و قرآن» و «استاد شهریار و قرآن» نیز برگزار می‌شود تا بتوانیم به تبیین نقش این دو بزرگوار در جهت ترویج فرهنگ قرآنی بپردازیم.

ارزیابان نمره بسیار خوبی به مسابقات تبریز خواهند داد

جبارزاده با اشاره به زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: می‌توان تا فرصت باقی مانده به ارائه برنامه‌هایی که بر غنای مراسم بیفزایند پرداخت و آمادگی لازم در مسئولان استان برای استقبال از برنامه‌های پیشنهادی وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه جلسات هماهنگی به صورت هفتگی یا چند روز در میان برگزار شود تا مقدمات کار برای این رویداد بزرگ فرهنگی به نحو احسن فراهم شود، تاکید کرد: اطمینان دارم ارزیابان نمره بسیار خوبی به مسابقات تبریز خواهند داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode