ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 دي 1393     |     کد : 82875

امام جمعه سراب: مسلمانان، نفت را رایگان در اختیار خارجی ها قرار ندهند

امام جمعه سراب گفت: کشورهای مسلمان عضو اوپک، بخصوص عربستان و قطر نفت و گاز را رایگان و ارزان در اختیار خارجی ها، بخصوص کشورهای استکباری قرار ندهند.

امام جمعه سراب گفت: کشورهای مسلمان عضو اوپک، بخصوص عربستان و قطر نفت و گاز را رایگان و ارزان در اختیار خارجی ها، بخصوص کشورهای استکباری قرار ندهند.


حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: اگر بین اعضای اوپک که عمدتا مسلمان هستند، وحدت حاکم شود و میزان فروش نفت و گاز کاهش یابد، دنیا بویژه غربی ها، دچار مشکل خواهند شد.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی و استکبار جهانی با ایجاد تفرقه در صدد تامین منافع خود هستند، گفت: این در حالی است که کشورهای اسلامی در آئین های اعتقادی و تمدنی مشترکات زیادی با هم دارند.

وی ظهور گروهک تروریستی داعش را نتیجه فروش نفت ارزان به دنیا دانست و افزود: ایجاد گروهگ تروریستی داعش زمانی کلید خورد که بیداری اسلامی، غارتگران و منافع آنان را به خطر انداخت.

خطیب جمعه سراب برلزوم حمایت از کشورهای منطقه به خصوص سوریه، عراق و فلسطین تاکید کرد و گفت: با همدلی و وحدت می توانیم منافع همدیگر را تامین و تضمین کنیم.

حجت الاسلام اکرمی عنچنین برگزاری رزمایش بزرگ هوایی، زمینی و دریایی ارتش در استان هرمزگان را نشانه اقتدار نظام اعلام کرد و گفت: فرماندهان نیروهای مسلح با حضور دراین رزمایش، پیام صلح آور بودن قدرت نظامی ایران در منطقه را تبیین کردند.

امام جمعه سراب در ادامه با گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی تعداد بی سوادان منطقه را 126 نفر اعلام کرد و از این افراد خواست با شرکت در کلاس های سواد آموزی در برگزاری جشن ریشه کنی بیسوادی کمک کنند.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه با اشاره به اینکه 100 درصد خانوارهای شهری و حدود 96 درصد خانوار های روستایی سراب از گاز بهره مند هستند، از تلاش ها و زحمات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد.


نوشته شده در   شنبه 13 دي 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode