ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 تير 1389     |     کد : 8273

رونمايي از اولين قرآن لمسي ديجيتالي

قرآن ديجيتالي تمام لمسي براي اولين بار توسط يک شرکت ايراني توليد شد که اين محصول تا دو هفته آينده رونمايي خواهد شد و علاوه بر فروش آن در داخل کشور به قيمت 80 هزار تومان صادرات آن به کشورهاي مختلف از جمله ترکيه، بحرين و عراق آغاز مي شود...

 قرآن ديجيتالي تمام لمسي براي اولين بار توسط يک شرکت ايراني توليد شد که اين محصول تا دو هفته آينده رونمايي خواهد شد و علاوه بر فروش آن در داخل کشور به قيمت 80 هزار تومان صادرات آن به کشورهاي مختلف از جمله ترکيه، بحرين و عراق آغاز مي شود.
اين نمونه قرآن ديجيتالي با قابليت صفحه تمام لمسي مانند يک تبلت PC عمل کرده و داراي صفحه نمايشگر بزرگ 3/4 اينچي است که امکان ورق زدن صفحات قرآن را با تماس دست با اين صفحه نمايشگر فراهم مي کند.
ترتيل قرآن کريم همراه با متن عربي، تفسير کل قرآن، امکان جستجوي کلمه بر حسب مصحف و يا تايپ کلمه و جستجو در آيات، ترجمه ها و تفاسير و نيز امکان برنامه ريزي روزانه براي حفظ قرآن از جمله ويژگيهاي اين قرآن ديجيتالي است.
سعيد نخعي مدير سازنده قرآن ديجيتالي لمسي با بيان اينکه به زودي اختراع اين دستگاه به عنوان نمونه منحصر بفرد ثبت مي شود گفت: قرآن لمسي ديجيتالي از ماه رمضان با قيمت حدود 80 هزار تومان در نمايشگاه قرآن عرضه خواهد شد.
وي با بيان اينکه اين نمونه قرآن ديجيتالي با توجه به صفحه نمايشگر بزرگ خود داراي امکاناتي چون GPS براي مکان يابي، تعيين اوقات شرعي، جهت ياب قبله و فناوري ارسال صدا از طريق فرستنده FM راديو است اضافه کرد: فناوري تلويزيون ديجيتال (DVB-T) روي اين سيستم نيز به زودي پياده سازي مي شود تا امکان پخش برنامه هاي تلويزيوني از طريق آن ممکن شود.
سعيد نخعي گفت: هم اکنون سفارشات مختلفي براي صادرات اين قرآن ديجيتالي از کشورهاي مختلفي چون ترکيه، بحرين و عراق دريافت کرديم و با وجود شناخت از بازارهاي مختلف جهاني، صادرات اين فناوري را به کشورهاي اروپايي نيز در دستور کار داريم.
وي گفت: قابليت صفحه تمام لمسي قرآن ديجيتالي، امکان ورق زدن صفحات قرآن و دريافت فهرست کامل تمامي آيات و سوره ها را به کاربر مي دهد. همچنين با وجودي که در بسياري از کشورها تعيين اوقات شرعي و تشخيص قبله به راحتي ممکن نيست اين فناوري بسيار قابل استفاده خواهد بود.

مهر


نوشته شده در   شنبه 12 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode