ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 آذر 1393     |     کد : 81282

امام جمعه موقت مراغه: آمریکا نخستین ناقض حقوق هسته ای در جهان است

امام جمعه موقت مراغه گفت: با توجه به قدمت ساخت سلاح هسته ای درآمریکا این کشور نخستین ناقض حقوق هسته ای در جهان است.

امام جمعه موقت مراغه گفت: با توجه به قدمت ساخت سلاح هسته ای درآمریکا این کشور نخستین ناقض حقوق هسته ای در جهان است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ادامه تمدید مذاکرات هسته ای افزود: آغاز کننده این مذاکره ها، آمریکایی ها بوده و تداوم آن نیز توسط آن ها انجام می شود.

وی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران درکنار حفظ حقوق و خطوط قرمز نظام اسلامی در زمینه انرژی هسته ای صلح آمیز، نهایت همکاری را با گروه 5+1 می کند اما آمریکا با سیاست اعمال تحریم های ضد انسانی علیه ایران، این مذاکرات را ادامه داده و افکار عمومی را به سمت دیگری سوق می دهد.

امام جمعه موقت مراغه ادامه داد: همه مردم ایران واقف هستند که تیم مذاکره کننده ایرانی تمام تلاش خود را در راستای احقاق حقوق جمهوری اسلامی انجام داده و این راه را ادامه می دهند.

حجت الاسلام محمدی راد یادآوری کرد: آمریکا به دنبال اعمال سیاست های خود و قدرت طلبی در جهان بوده و انقلاب اسلامی ایران همانند اوایل پیروزی خود پایبند به ریشه کنی این ظلم است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج مبنی بر اینکه از ادامه تحریم ها علیه ایران خود آمریکایی ها آسیب می بینند، خاطرنشان کرد: مقاومت ملت ایران اسلامی عامل موفقیت کشور در برابر سیاست های استکبار است.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به اینکه آمریکا این تحریم ها را به بهانه مقابله با ادعای تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته ای اعمال کرده، گفت: در صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ایران شکی وجود ندارد و این امر بر جهانیان ثابت شده در حالی که آمریکا نخستین کشور استفاده کننده از سلاح هسته ای بوده و این مساله دلیلی بر عدم پایبندی آنان به گفته های خود است.

حجت الاسلام محمدی راد، با اشاره به تاکید رییس جمهوری مبنی برهدف ایران از پیگیری مذاکرات هسته ای و کسب نتیجه برد برد، افزود: تیم مذاکره کننده با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری به دنبال احقاق حقوق مردم ایران و جهان هستند.

وی با اشاره به تظاهرات های شهر فرگوسن ایالات متحده آمریکا یادآوری کرد: هم اکنون شهروندان 170 شهر این کشور در حال تظاهرات علیه سیاست های دولتمردان آمریکا به علت رعایت نکردن حقوق شهروندی هستند که این امر نشانگر عدم پایبندی آنان به ادعای حقوق بشری خود هستند.

امام جمعه موقت مراغه گفت: سیاستمداران آمریکایی باید براساس ادعاهای خود، صدای شهروندان این 170 شهر را شنیده و به آن ها پاسخ دهند.

حجت الاسلام محمدی راد با ابراز خرسندی از موفقیت مقاومت مردمی درکشور عراق خاطرنشان کرد: هم اکنون این مقاومت درحال پیروزی کامل بوده و انتظار می رود دولت و ملت عراق درکنار یکدیگر آرامش و امنیت را دوباره دراین کشور حکمفرما کنند.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 7 آذر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode