ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 آذر 1393     |     کد : 81279

امام جمعه تبریز:آمریکا وجهه داخلی خود را هم از دست داده است

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه شعار مرگ برآمریکا در ایالات متحده طنین انداز شده است ، گفت: سردمداران آمریکا در داخل کشور خود هم وجهه ندارند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه شعار مرگ برآمریکا در ایالات متحده طنین انداز شده است ، گفت: سردمداران آمریکا در داخل کشور خود هم وجهه ندارند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به ادامه اعتراضات مردمی علیه سیاست های تبعیض نژادی درآمریکا و کشانده شدن اعتراض ها به دیگر کشورها اظهارکرد: پرده از خوی مدعی حقوق بشر کنار رفته و جهانیان را به واکنش وا داشته است .

وی با اشاره به تمدید مذاکرات 1+5 ، زیاده خواهی آمریکا را دلیل به تفاهم نرسیدن دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی چشم دیدن ایران قدرتمند را ندارند و به همین جهت از برداشتن تحریم ها واهمه دارند .

امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبری در جمع بسیجیان با این مضمون : ' در صورتی که توافق صورت نگیرد ما زیان نمی کنیم ، خود آمریکا ضرر می بیند ' و همچنین ' ما به اعتماد آمریکا نیاز نداریم و آب ما با استکبار در یک جوی نمی رود ' اظهار کرد: دولتمردان آمریکا با سیاست دوگانه در خصوص ایران به جایی نمی رسند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره مقابله با جریان های تکفیری در حوزه علمیه قم در هفته گذشته ، گفت: علمای 80 کشور در این کنگره بر ضرورت وحدت بین فرق اسلامی و مقابله با دسیسه های استکبار تاکید کردند .

آیت الله مجتهد شبستری با قدردانی از دقت نمایندگان مجلس در خصوص رای اعتماد به وزیرعلوم خواستار همین دقت در بررسی بودجه سال 94 شد .

وی با تبریک روز نیروی دریایی ( هفتم آذر ) ، نقش این نیرو را در دوران دفاع مقدس در صیانت از مرزهای آبی کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: تمام تجهیزات دریایی در داخل کشور تولید می شود و این میزان خودکفایی مایه افتخاری برای این نیروست .

یگانهایی از نیروهای مسلح مستقر در تبریز با حضور درآیین نماز جمعه امروز ، با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.


نوشته شده در   جمعه 7 آذر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode