ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1393     |     کد : 81226

جشنواره های عکس باید با هدف پیشرفت حوزه عکاسی برگزار شوند

رئیس انجمن سینمای جوان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره های عکس باید با همپوشانی یکدیگر امکان پیشرفت و توسعه حوزه عکاسی را فراهم کنند.

رئیس انجمن سینمای جوان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره های عکس باید با همپوشانی یکدیگر امکان پیشرفت و توسعه حوزه عکاسی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال شب خیز صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران آموزش را نیاز اصلی جامعه هنری دانست و افزود: آموزش در کنار برگزاری جشنواره های موضوعی نیاز امروز جامعه هنری است و ضرورت دارد که به این امر توجه کافی شود.

وی جشنواره های عکاسی را بهترین زمان برای برگزاری کارگاه ها دانست و ادامه داد: بازآموزی و بررسی همه جانبه تازه های علمی و فنی در خصوص مبحث در حال تغییر و تحولی همچون عکاسی، بی شک تاثیر بسزایی در بهبود نگرش و تمرکز و دقت هنرجوایان و فعالان این حوزه خواهد داشت.

استاد برجسته عکاسی تبریز بر توجه و تمرکز برنامه ریزی شده در مورد کلاس ها و کارگاه های آموزشی همزمان با برگزاری جشنواره ها تاکید کرد و گفت: برگزاری این کارگاه ها می تواند به تربیت هنرمندان موفق و با دیدگاه های وسیع کمک کند.

شب خیز با اشاره به برگزاری سوگواه عکس قاب خالی خورشید در تبریز اظهار داشت: برگزاری این سوگواره برای عدم ورود به عرصه تکرار در ثبت وقایع مراسمی که همه ساله به شکل ثابتی برگزار می شود، با تعیین موضوعات ریزتر وارد مرحله جدیدی از فعالیت خود شود.

رئیس انجمن سینمای جوان استان، حوزه مستند اجتماعی را دارای ویژگی ها و جذابیت های خبری و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: این حوزه در این میان عکاسان طبیعت، عکاسان هنری و عکاسانی که به ثبت چهره تاریخی شهرها می پردازند کمی مغفول مانده اند و لازم است برای معرفی زیبایی های شهرها و روستاهای کشور، با برگزاری جشنواره های موضوعی به مبحث طبیعت و زیبایی نیز توجه شود


نوشته شده در   چهارشنبه 5 آذر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode