ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393     |     کد : 81134

بسیج فرهنگ غیرت،معنویت و شجاعت است

امام جمعه کلیبر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بسیج فرهنگ غیرت، معنویت و شجاعت است.

امام جمعه کلیبر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بسیج فرهنگ غیرت، معنویت و شجاعت است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلیبر با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، اظهار داشتند: مذاکرات هسته ای یک جریان طبیعی سیاسی است و نتیجه آن هرچه باشد ربطی به سرنوشت کشور ندارد و نباید آن را در سرنوشت کشور دخیل بدانیم.
 ایشان تصریح کرد: استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا به بهانه مذاکرات هسته ای درصدد دو قطبی کردن جامعه و تأثیرگذاری بر افکاری عمومی هستند، نباید تمامی امورات کشور را تعطیل کرد و منتظر نتیجه مذاکرات هسته‌ای بود، چنین القایی از سوی دشمنان با اهداف متعددی پیگیری می‌شود و باید واقع بین بود ودچار خیالات و توهم نشویم.
ایشان ادامه داد: نتیجه مذاکرات هسته ای هرچه باشد، متعلق به نظام بوده و اگر توافقی حاصل شود متعلق به همه است و اگر توافقی حاصل نشود، نباید انگشت اتهام به سمت فرد و یا افراد خاصی نشانه گرفته شود.تیم مذاکره کننده زحمات زیادی کشیده و همواره بر حق مسلم ایران پافشاری کرده و همین پیروزی بزرگی است.
حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد:گره زدن مشکلات به مذاکرات هسته ای اشتباه است و برای حل مشکلات داخلی باید به جوانان و نیروی داخلی خود اتکا کنیم.
حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، ضمن تبریک این هفته و با اشاره به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تشکیل بسیج مستضعفان اظهار داشت: بسیج یک نهاد مردمی است که در پنجم آذر ماه سال ۵۸ و در اوایل انقلاب به فرمان و تدبیر الهی حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد.
حجت‌الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: بسیجی به راحتی اسیر خواسته های نفسانی نمی شود وهمواره پایبند آرمان های و اهداف نظام اسلامی است، بسیج یعنی پیشرو بودن در تمام عرصه های اساسی و این عرصه می تواند زمانی در میدان جنگ باشد، زمانی در عرصه های فرهنگی نمایان شود و زمانی در سازندگی کشور خودنمایی کند.فرهنگ بسیجی فرهنگ غیرت، معنویت و شجاعت است. 
امام جمعه کلیبر گفت:: دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که روحیه خدمت بی منت بسیجی در کشور حکم‌فرماست هیچ لطمه ای نمی توانند به نظام اسلامی بزنند، در حقیقت بسیج مدافع اصیل و سرسخت انقلاب اسلامی ایران است.


نوشته شده در   سه شنبه 4 آذر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode