ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 آبان 1393     |     کد : 80618

امام جمعه تبریز: عراق،سوریه و لبنان به گورستان داعشی ها تبدیل می شود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به موفقیت های اخیر مردم و نظامیان عراق، سوریه و لبنان در مبارزه با گروهک تکفیری داعش تاکید کرد: در آینده نزدیک این سه کشور به گورستانی برای تمام داعشی ها تبدیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به موفقیت های اخیر مردم و نظامیان عراق، سوریه و لبنان در مبارزه با گروهک تکفیری داعش تاکید کرد: در آینده نزدیک این سه کشور به گورستانی برای تمام داعشی ها تبدیل خواهد شد.


به گزارش ایرنا، آیت الله 'محسن مجتهدشبستری ' در خطبه های نماز جمعه در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز افزود: الحمدالله در عراق و سوریه براساس اطلاعات موثق وضعیت خوب است و نظامیان این دو کشور بر بخش های عمده منطقه مسلط هستند.

وی گفت: نیروهای مردمی و نظامی عراق پس از موفقیت های اخیر، خود را برای آزاد سازی الانبار و به دنبال آن برای بازپس گیری موصل آماده می کنند.

امام جمعه تبریز با انتقاد از بی توجهی سران برخی از کشورها نسبت به وضعیت شیعیان بحرین و مسلمانان در فلسطین افزود: وضعیت برادران دینی ما در فلسطین و بحرین اسف بار است.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین به نامه رییس جمهوری آمریکا به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با اشاره به تبلیغات وسایل ارتباط جمعی غرب و آمریکایی در این زمینه گفت: این اولین نامه باراک اوباما نیست بلکه چهارمین نامه او به رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه ما در کار خلاف دسته جمعی مشارکت نمی کنیم، افزود: ایران در مبارزه ادعایی و نمایشی آمریکا با گروهک تکفیری داعش همراه نخواهد بود.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: رهبری و ملت ما به آمریکا و دولتمردان آن و همچنین همپیمانان این کشور اعتمادی ندارند و این فصل الخطابی برای همگان است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حفظ حقوق ملت ایران در بحث انرژی صلح آمیز هسته ای و مذاکره با کشورهای 1 + 5 گفت: رییس جمهوری آمریکا در نامه خود به رهبری به نیاز واشنگتن به کمک ایران در مبارزه با داعش اعتراف کرده است.

آیت الله مجتهدشبستری افزود: ائتلاف آمریکا و همپیمانانش نتوانست علیه گروهک تروریستی داعش کاری را صورت دهد و آمریکا از همپیمانان عرب خود که آن ها نیز در عمل چون آمریکا صداقت ندارند، نا امید شده است.

وی به شجاعت حضرت امام سجاد در واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: این امام همام فقط چند روز بیمار بودند و خطبه های ایشان در شام مردم غافل را متحول کرد و مداحان و ذاکران از تبیین نقش حضرت سجاد در واقعه کربلا غفلت کرده اند.

وی همچنین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و و آیت الله میرزاجواد تبریزی را به مردم آذربایجان تسلیت گفت و افزود: به اعتراف بزرگ شیعه و سنی کتاب تفسیرالمیزان علامه طباطبایی از بهترین و معتبرترین تفاسیر در جهان اسلام است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز آزادی سوسنگرد از اشغال بعثیان در دوران دفاع مقدس گفت: این شهر نخستین شهری بود که به اشغال نیروهای صدام درآمد و به دنبال فرمان حضرت امام (ره) با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و همراهی شهید چمران که آن زمان از ناحیه پا مجروح بود، از دست دژخیمان صدام در مدت سه روز آزاد شد.


نوشته شده در   جمعه 23 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode