ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393     |     کد : 79760

امام جمعه آذرشهر: حقانیت قیام امام حسین (ع) باعث زنده ماندن حماسه عاشوراست

امام جمعه آذرشهر گفت: حقانیت قیام و حرکت امام حسین (ع) در صحرای کربلا باعث شد حماسه عاشورا تا ابد زنده بماند.

امام جمعه آذرشهر گفت: حقانیت قیام و حرکت امام حسین (ع) در صحرای کربلا باعث شد حماسه عاشورا تا ابد زنده بماند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود نور پور در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سیدالشهدا(ع) افزود: مکتب حق عاشورا همانند آب زلال همیشه جاری و ساری است.

وی اظهار کرد: عزاداری برای شهادت ائمه معصومین بویژه امام حسین (ع) کار بسیار ارزشمندی است و در پیشگاه خدای متعال اجر و پاداش بزرگی دارد.

وی از همه دلدادگان مکتب سرخ عاشورا و هیئات و دستجات حسینی خواست در عزاداری های خود از هرگونه بدعت و نقل و قول های بی اساس و بی پایه دوری کرده و با انجام مراسم عزاداری سنتی بیشتر اهداف قیام کربلا و فلسفه شهادت امام حسین (ع) را تبیین کنند.

امام جمعه آذرشهر در ادامه یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری را گرامی داشت و گفت: وی قبل از انقلاب و بعد از پیروزی آن یار و یاور امام خمینی (ره)، رهبری معظم انقلاب و مدافع و مبلغ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و عامل وحدت و همدلی مردم و مسوولان بود.

نور پور همچنین سالگرد تشکیل وزارت اطلاعات را گرامی داشت و با قدردانی از فداکاری و تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) ابراز کرد: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مدیون زحمات دلسوزان انقلاب اسلامی و سربازان آگاه و هوشیار امام زمان (عج) است.

وی فرا رسیدن سالگرد شهادت بسیجی 13 ساله انقلاب اسلامی شهید محمد حسین فهیمده را هم یاد آوری کرد و افزود: دانش آموزان بسیجی در کنار دیگر رزمندگان و بسیجیان و همه نیروهای مسلح در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشتند و بسیج همیشه مدافع ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


نوشته شده در   جمعه 2 آبان 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode