ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 6 مرداد 1403
شنبه 6 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393     |     کد : 79501

تراکتورسازی با چهار گل کارون اهواز را بدرقه کرد/ مدافع عنوان قهرمانی به مصاف سایپا می رود

در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی فوتبال کشور تراکتورسازی موفق شد با چهار گل کارون اهواز را شکست دهد و شروع مقتدرانه ای در این رقابت ها داشته باشد.

خبرگزاری مهر: در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی فوتبال کشور تراکتورسازی موفق شد با چهار گل کارون اهواز را شکست دهد و شروع مقتدرانه ای در این رقابت ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدرنشین فعلی جدول لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 14.30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف کارون اهواز رفت که در پایان موفق شد حریف اهوازی خود را با نتیجه مقتدرانه 4 بر 0 شکست داده و به مصاف سایپای البرز در دور بعدی مسابقات برود.

تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از همان دقایق نخست برتری خود را به حریف تحمیل کرد و موفق شد در دقیقه 14 با گل شاهین ثاقبی از کارون پیش بیفتد، حملات تراکتورسازی پیگیری شد تا در دقیقه 36 حبیب گردانی مدافع تیم تراکتورسازی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در این نیمه بازیکنان تیم تراکتورسازی چندین فرصت خوب گلزنی دیگر را از دست دادند و در نهایت به دو گل بسنده کرده و به رختکن رفتند.

در آغاز نیمه دوم این مسابقه جذاب، حملات تراکتورسازی ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 71 محمد ابراهیمی که چند وقتی بود گل نزده بود از روی نقطه پنالتی دروازه تیم میهمان را باز کند.

همچنین در دقیقه 85 نیز فرشاد احمدزاده با نفوذ و سرعت خود توانست چهارمین گل تراکتورسازان را به ثمر رساند و تراکتورسازی با برد مقتدارانه این مسابقات را آغاز کند.

تراکتورسازی دوره گذشته در این مسابقات موفق شد اولین عنوان قهرمانی اش را جشن بگیرد. تراکتوری ها در فینال سال قبل در کرمان با یک گل از سد مس گذشتند و برای اولین بار جام قهرمانی را به تبریز آوردند.


نوشته شده در   جمعه 25 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode