ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393     |     کد : 79490

امام جمعه شهر مهربان: اجرای حکم محکومیت آیت‌الله شیخ نمر عواقب خطرناکی خواهد داشت

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به حکم محکومیت آیت‌الله شیخ نمر عالم شیعی عربستان به اعدام گفت: این حکم کاملاً سیاسی است و باید شاهد عواقب خطرناک این حکم در خود عربستان و سایر کشورها باشیم، ضمن آنکه اعتراضات در داخل عربستان، یمن و بحرین آغاز شده است.

امام جمعه شهر مهربان با اشاره به حکم محکومیت آیت‌الله شیخ نمر عالم شیعی عربستان به اعدام گفت: این حکم کاملاً سیاسی است و باید شاهد عواقب خطرناک این حکم در خود عربستان و سایر کشورها باشیم، ضمن آنکه اعتراضات در داخل عربستان، یمن و بحرین آغاز شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به برگزاری هشتمین دور مذاکرات ایران با 1+5 اظهار کرد: آمریکا و برخی از کشورهای گروه 1+5 کارشکنی‌هایی نسبت به مذاکرات دارند و آمریکا باید بداند که پذیرش مذاکرات به عنوان نرمش قهرمانانه است نه از روی انفعال و متاثر از فشار تحریم.

وی با اشاره به این که مذاکرات با تهدید و تحمیل پیش نخواهد رفت، افزود: استقلال سیاسی و عزت ملی دستاورد گرانبهایی است که به این راحتی قابل عرضه نیست.

امام جمعه مهربان با اشاره به تداوم روند مذاکرات به چند نکته در این خصوص اشاره کرد و گفت:  استحکام بخشی به ساخت درونی قدرت، دستیابی به عزت و غرور ملی از  مهم‌ترین این دستاوردهاست.

وی پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی را  با مدیریت جهادی مسئولان و عزم ملی میسر دانست و بیان کرد: اصلی‌ترین راهکار جلوگیری از افتادن در دام اشتباه محاسباتی دشمن،  پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی  با مدیریت جهادی مسئولان و عزم ملی است.

جلیلی با تاکید بر این نکته که برای حل مشکلات و مسائل اصلی نباید چشم به دست دشمن داشته باشیم، عنوان کرد: آمریکا همچنان مذاکرات فرسایشی را فرصتی برای درهم شکستن اراده مردم تلقی نموده و در حالی که مذاکرات برای مذاکره است.

این مسئول به موضع‌گیری گستاخانه وزیر خارجه عربستان علیه ایران اسلامی   اشاره کرد و افزود:  معاون وزیر امور خارجه کشورمان پاسخ مناسب را داده است و امیدواریم مسئولان بلندپایه هم جواب محکم و درخورشان را بدهند.

امام جمعه مهربان با اشاره به حکم محکومیت آیت‌الله شیخ نمر عالم شیعی عربستان به اعدام بیان کرد: این حکم کاملاً سیاسی است و باید شاهد عواقب خطرناک این حکم در خود عربستان و سایر کشورها باشیم، ضمن آنکه اعتراضات در داخل عربستان، یمن و بحرین آغاز شده است.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مهربان از زحمات و تلاش‌های رئیس اداره ورزش و جوانان  شهرستان مهربان و کلیه مسئولین  و دست‌اندرکاران برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مهربان تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 25 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode