ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 25 مهر 1393     |     کد : 79488

امام جمعه شهرستان میانه مطرح کرد: راه‌اندازی اولین قطار مسافری میانه به مشهد

امام جمعه میانه از راه‌اندازی اولین قطار مسافری میانه به مشهد و پیگیری‌های فرماندار ویژه میانه در خصوص حل مشکل اسناد مالکیتی در این شهرستان خبر داد.

امام جمعه میانه از راه‌اندازی اولین قطار مسافری میانه به مشهد و پیگیری‌های فرماندار ویژه میانه در خصوص حل مشکل اسناد مالکیتی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه میانه در مسجد جامع این شهر با اشاره به 26 مهر ماه به عنوان آغاز هفته تربیت‌بدنی با بیان این موضوع که زندگی امروزی اکثراً همراه با کمبود تحرک و تغذیه ناسالم است، اظهار کرد: ورزش کردن تنها عامل پیشگیری از تمام بیماری‌ها بوده که سن و سال نمی‌شناسد.

امام جمعه میانه از ورزش کردن به عنوان عاملی به منظور تخلیه انرژی و پر کردن اوقات فراغت جوانان یاد کرد و افزود: جامعه‌ای با نشاط و روح و فکر سالم از برکات ورزش کردن است و باید جوانان را هر چه بیشتر به سمت ورزش سوق داد.

حامدی همچنین با اشاره به مناسبت روز یکشنبه 27 مهرماه مصادف با 27 ذی الحجه با بیان این موضوع که ماه ذی الحجه از ماه‌های مقدس و شریف در نزد مسلمانان است، خاطرنشان کرد:  ورود به دهه ذی الحجه لیالی فجر و نازل شدن آیات و روایات الهی در این ایام از جمله والفجر و لیالی عشر و وقایع مهم تاریخی ثبت شده بر لزوم اهمیت دادن و انتقال مفاهیم برای فرزندان می‌افزاید.

وی افزود: انتقال مفاهیم دین اسلام به نسل امروز تکلیف و وظیفه شرعی هر مسلمانی است.

خطیب جمعه میانه با بیان این موضوع که آیات و روایت دین مبین اسلام به سادگی به دست نسل امروزی نرسیده است، افزود: بر همگان تکلیف است تا به وظیفه خود در قبال انتقال و آموزش مفاهیم اسلامی به نسل امروز عمل کنند.

وی با بیان وقایع مهم تاریخی اتفاق افتاده در این روز به نازل شدن آیه تطهیر و ولایت و به تشریح بحث مباهله و جایگاه امام علی(ع) نزد خداوند و پیامبر اکرم(ص) پرداخت.

خطیب نماز جمعه میانه ضمن گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس وزارت اطلاعات از این نهاد به عنوان نهادی انقلابی و تاثیرگذار در اداره امور کشور یاد کرد و اظهار داشت: در سایه مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام خنثی شده و بنا به مصلحت نظام بسیاری از آنها رنگ و بوی رسانه‌ای به خود نگرفته است.

وی با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی از این اقدام نیروهای اطلاعاتی به عنوان یکی از اقدامات مهم و درخشان این وزارت عنوان کرد که موجب حیرت تمام تحلیلگران و سیاستمداران دنیا شده است.

حامدی عدم نظارت و رصد اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) را مصادف با ایجاد ناامنی و وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به بخش‌های حساس کشور دانست و افزود: با رهبری بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب و تلاش روزافزون نیروهای انقلابی امروز شاهد امنیت بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستیم که باید هر لحظه شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

امام جمعه میانه با اشاره به اقدامات اخیر صورت گرفته در شهرستان میانه از تلاش معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه و نمایندگان در راه‌اندازی اولین قطار مسافری میانه به مشهد و همچنین پیگیری‌های فرماندار ویژه میانه در خصوص حل مشکل اسناد مالکیتی و تاسیس نمایندگی بنیاد مستضعفان در شهرستان میانه و تخصیص بودجه از محل بنیاد برکت برای احداث 4 مدرسه تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 25 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode