ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 مهر 1393     |     کد : 79242

کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در تبریز آغاز به کار کرد

کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در تبریز آغاز به کار کرد.

کنگره بین المللی جراحان مغز و اعصاب ایران در تبریز آغاز به کار کرد.


دبیر اجرایی این کنگره روز جمعه در آیین آغاز به کار آن گفت: 60 عنوان مقاله در قالب سخنرانی و بیش از 100 عنوان مقاله در قالب پوستر در این کنفرانس ارایه می شود.

فیروز صالح پور افزایش توان جراحی مغز و اعصاب در کشور، بحث و تبادل نظر درباره آخرین یافته های علمی دنیا و ایجاد ارتباط بین مجامع بین المللی برای پیشرفت جراحی مغز و اعصاب کشور را از جمله اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد.

وی گفت: کنگره میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران درمحورهای تازه های جراحی مغز و اعصاب ، نورو تروما، جراحی اعصاب سالمندان، نورو واسکولار برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنگره از سال 1342 همه ساله در یکی از مراکز دانشگاهی کشور برگزار می شود.

دبیر علمی کنگره بین المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران نیز گفت: جراحان مغز و اعصاب به تبادل اطلاعات با جراحان مغز و اعصاب دنیا می پردازند.

جواد آقازاده اظهار کرد: امروز تبریز میزبان جراح های مغز و اعصاب کشور هایی همچون آمریکا، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، افغانستان، هندوستان، پاکستان و جمهوری آذربایجان است.

وی ادامه داد: نوع ارتباط جراحان مغز و اعصاب ایرانی که در خارج از کشور مشغول به کار هستند در این همایش قابل تقدیر است چرا که با تمام توان در برگزاری بین المللی این کنگره تلاش کردند.

آقازاده خاطر نشان کرد: در حاشیه این کنگره تلاش خواهیم کرد تفاهم نامه هایی با دانشگاه های خارجی شرکت کننده در کنگره امضا شود تا بتوانیم ارتباط سازنده ای برای تبادل اطلاعات بین دانشگاهی به وجود آوریم.

وی گفت: 43 سال از بنیانگذاری بخش جراحی مغز و اعصاب می گذرد و جایگاه امروز این بخش مدیون تلاش های صورت گرفته در طول این سال ها است.

وی ادامه داد: در طول این سال ها بیش از 60 جراح در گروه جراحی مغزو اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند.

وی با اشاره به استقبال جراحان مغز و اعصاب به منظور حضور در این کنفرانس گفت: از 200 مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره 160 مقاله پذیرش شده که یکصد مقاله به صورت پوستر و 60 مقاله به صورت سخنرانی ارایه خواهد شد.

کنگره بین المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران 18 تا 20 مهر ماه جاری در حال برگزاری است.


نوشته شده در   شنبه 19 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode