ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 مهر 1393     |     کد : 79170

جری لوئیس با پروفسور دیوانه به تلویزیون می‌آید

شبکه‌های مختلف تلویزیون برای امروز و فردا پخش فیلم‌های متنوعی را در جدول خود قرار داده‌‌اند که از میان آنها می‌توان به سرقت برج، جنگجوی آواره، پروفسور دیوانه، راه در رو، جاده آرلینگتون، سفر بزرگ، عوارض جانبی، تنها در خانه، تهران پلاک 1، یکی مثل من، بار دیگر بنگر و سیاره 51 اشاره کرد.

شبکه‌های مختلف تلویزیون برای امروز و فردا پخش فیلم‌های متنوعی را در جدول خود قرار داده‌‌اند که از میان آنها می‌توان به سرقت برج، جنگجوی آواره، پروفسور دیوانه، راه در رو، جاده آرلینگتون، سفر بزرگ، عوارض جانبی، تنها در خانه، تهران پلاک 1، یکی مثل من، بار دیگر بنگر و سیاره 51 اشاره کرد.

شبکه یک

امشب: ساعت 22، طبقه بالا، طبقه پایین

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، سرقت برج

فیلم سینمایی «طبقه بالا، طبقه پایین» به کارگردانی هایدی توماس، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم کلی هاوس، اد استوپارد و آدرین ساربرگ بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «سرقت برج» به کارگردانی برت رانتر، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. بن استیلر و ادی مورفی در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، جنگجوی آواره/ ساعت 23 و 30 دقیقه، بی‌قید و شرط

فردا: ساعت 8، پرواز(بالا)/ ساعت17 و 30 دقیقه، ریون ناقلای کوچک

انیمیشن «جنگجوی آواره» به کارگردانی آنتونیو زوررا، امروز ساعت 9 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بی‌قید و شرط» به کارگردانی اسکات هیکس هم امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. در این فیلم کاترین زتاجونز، ابیگرل برسلین و آرون اکهارت بازی کرده‌اند.

انیمیشن «پرواز(بالا)» به کارگردانی پت داکتر، فردا ساعت 8 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن «ریون ناقلای کوچک» به کارگردانی اوته فان مونشو پوهل هم فردا ساعت17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

شبکه سه

امروز: ساعت 10 و 30 دقیقه، پروفسور دیوانه/ ساعت 19، راه دررو 1

فردا: ساعت یک بامداد، جاده آرلینگتون/ ساعت 10 و 30 دقیقه، شرف خانواده فاضل/ ساعت 19، راه دررو 2

فیلم سینمایی «پروفسور دیوانه» به کارگردانی جری لوئیس، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. جری لوئیس، استلا استیونس، دل مور و کاتلین فریمن در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «راه دررو» در دو قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی امشب و فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم مهران غفوریان، مرجانه گلچین، سعید آقاخانی، یوسف تیموری، رضا نیکخواه و امیر غفارمنش بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «جاده آرلینگتون» به کارگردانی مارک پلینگتون، فردا ساعت یک بامداد از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. در این فیلم جف بریجز، تیم رابینز، جوآن کوساک و هوپ داویس نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی «شرف خانواده فاضل» به کارگردانی پوریا جاویدپور، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. پژمان جمشیدی، بهاره رهنما و شقایق دهقان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، سفر بزرگ

فردا: ساعت 12، سرقت از بیرینک/ ساعت 20 و 30 دقیقه، عوارض جانبی

فیلم سینمایی «سفر بزرگ» به کارگردانی اسماعیل فرخی، فردا ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. در این فیلم نیکولاس کزال، محمد مجید و جی کی نرسشن بازی کرده‌اند. این شبکه برای فردا ساعت 12 فیلم سینمایی «سرقت از بیرینک» به کارگردانی ویلیام فریدکین را در نظر گرفته است. در این فیلم پیتر فالک، پیتر بویل و جینا رولندز نقش‌‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «عوارض جانبی» به کارگردانی استیون سودربرگ، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما‌4» پخش می‌شود. در این فیلم جود لا و کاترین زتاجونز ایفای نقش کرده‌‌اند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، تنها در خانه 2

فردا: ساعت 9، تنها در خانه 3/ ساعت 13 و 30 دقیقه، تهران پلاک1/ 21 و 45 دقیقه، یادآوری کامل

فیلم سینمایی «تنها در خانه2» به کارگردانی کریس کلمبوس، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم مک کوالی کالکین، جو پسی و دنیل استرن بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «تنها در خانه 3» به‌کارگردانی راجا گوسنل هم فردا ساعت 9 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «تهران پلاک1» به کارگردانی مهدی مظلومی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. علیرضا خمسه، داریوش مودبیان و ارژنگ امیرفضلی در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «یادآوری کامل» به کارگردانی لن ویزمن برای فردا ساعت 21 و 45 دقیقه شبکه تهران در نظر گرفته شده است. کولین فارل، بوکم وودبین و برایان کرانستون در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

شبکه شما

امشب: ساعت 23، موج

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، یکی مثل من

فیلم تلویزیونی «موج» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین ریگی، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

رامبد شکرابی، حسین خانی‌بیک، رهام تربت و حشمت آرمیده در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «یکی مثل من» به کارگردانی بهروز خلجی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما به نمایش درمی‌آید. کیوان صباغ، شقایق رهبری، سروش طاهری، مانی حسین‌پور، مرجان علوی و عباس طاهری در این فیلم که تولید مرکز خراسان جنوبی است، بازی کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «بار دیگر بنگر» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی، فردا ساعت 15 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه قرآن و معارف قرار گرفته است. مهدی سلوکی، مهدی صبایی، حسین سحرخیز و زهره حمیدی نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی «با تو آموختم1» به کارگردانی جیان لوکاماریا تاوارلا، فردا ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می‌شود. جیان مارکو توتری، ماسیو یاجیو و پائولا گارتکسی در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شبکه پویا

امشب: ساعت 21، نیکو گوزن پرنده

فردا: ساعت 21، سیاره 51

انیمیشن «نیکو گوزن پرنده»، امشب ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد. همچنین فردا در همین ساعت انیمیشن «سیاره 51» از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بادبادک»، «حادثه توماس کراون»، «نبرد فرماندهان»، «پدرخوانده کانتون» و «آنچه باقی می‌ماند» ساعت 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. (روابط عمومی تلویزیون)


نوشته شده در   پنجشنبه 17 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode