ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 مهر 1393     |     کد : 78957

شکست پرسپولیس مقابل سپاهان با گل دقیقه 93 / بالاخره درخشان هم باخت

پرسپولیس در اصفهان نتوانست از سپاهان امتیاز بگیرد.


 پرسپولیس در اصفهان نتوانست از سپاهان امتیاز بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر پرسپولیس مهمان سپاهان بود. پرسپولیسی‌ها كه این فصل را خوب شروع نكرده‌اند، توانسته‌اند با حمید درخشان نتایج بهتری نسبت به زمان سرمربیگری علی دایی بگیرند. آن‌ها در هفته یازدهم به مصاف سپاهان رفتند تا در خانه این تیم مدعی شانس خود را برای كسب امتیاز امتحان كنند.

در نیمه اول این دیدار پرسپولیس عملكرد بدی نداشت. آن‌ها خوب بازی می‌كردند و بدون توجه به اینكه سپاهان میزبان این دیدار است، بازی روانی انجام می‌دادند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا كار به نیمه دوم بكشد. در نیمه دوم پرسپولیس كمی عقب كشید. این تیم در نیمه اول دروازه خود را بسته نگه داشته بود و می‌توانست با 45 دقیقه مقاومت، به یك امتیاز با ارزش برسد. پرسپولیسی‌ها كمی عقب كشیدند و سعی می‌كردند با ضد حملات به گل برسند.

سرخپوشان تهرانی تا دقایق پایانی موفق شدند به خواسته خود برسند و تا دقیقه 90 مسابقه را بدون گل نگه داشتند. بازی در نیمه دوم به خاطر مصدومیت نیلسون 6 دقیقه وقت تلف شده داشت و حالا پرسپولیس برای رسیدن به یك امتیاز، باید 6 دقیقه دیگر هم مقاومت می‌كرد. اما وقت‌های اضافه بلای جان پرسپولیس شد.

در دقیقه 93 بود كه مهدی شریفی بازیكن جوان سپاهان در یك قدمی محوطه شش قدم به توپ رسید و با یك ضربه بغل پا، دروازه سرخپوشان را باز كرد.با این گل ورزشگاه منفجر شد چراكه پرسپولیس زمان زیادی برای جبران گل خورده نداشت. دو دقیقه باقی مانده خیلی زود گذشت و پرسپولیس موفق نشد در این لحظات كار خاصی انجام بدهد. سپاهان با این برد 20 امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید. این اولین باخت پرسپولیس با حمید درخشان بود.


نوشته شده در   شنبه 12 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode