ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 23 شهريور 1393     |     کد : 77997

رییس سازمان دارالقرآن: عمل به قرآن موجب تقویت بنیان خانواده وتضمین سلامت اقتصاد کشور می شود

رییس سازمان دارالقرآن کشور گفت: عمل به قرآن نه فقط موجب تقویت بنیان خانواده و سلامت جامعه می شود، بلکه سلامت اقتصاد کشور را هم تضمین می کند.

رییس سازمان دارالقرآن کشور گفت: عمل به قرآن نه فقط موجب تقویت بنیان خانواده و سلامت جامعه می شود، بلکه سلامت اقتصاد کشور را هم تضمین می کند.


مهدی قره شیخلو عصر روز شنبه در همایش قرآنی 10 هزار نفری یاوران ولایت در سالن پورشریفی تبریز افزود: مانوس شدن خانواده ها با قرآن و قرآنی شدن جامعه بسیاری از مشکلات اجتماعی و ضعف ها را از بین می برد و موجب تقویت تمام بخش ها به خصوص فرهنگ در کشور می شود.

وی با تاکید بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی در برگزاری برنامه های قرآنی درکشور، گفت: ظرفیت های خوبی در دستگاه های فرهنگی وجود دارد که در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه موثر است و می تواند در برگزاری برنامه های بزرگ قرآنی کشور شکوه قرآنی را به نمایش بگذارد.

قره شیخلو بااشاره به اجتماع باشکوه و 10 هزارنفری مردم تبریز و شهرهای مجاور آن به عنوان شاخصی از کشور، این همدلی و حضور را دارای پیام خاص به مسوولان دانست و یادآوری کرد: ارادات و عشق به قرآن در ملت ایران متجلی است و هر چه در توسعه فرهنگ قرآنی هزینه شود در واقع سرمایه گذاری مناسب برای سلامت بخش های مختلف کشور است.

وی تاکید کرد: هر چه این فعالیت ها و حرکت های قرآنی ترکیبی از حضور مقتدرانه مردم و مسوولان نظام باشد، موفق تر و تاثیرگذارتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه افزون بر 10 هزار تشکل مردمی قرآنی در کشور فعال است، خاطر نشان کرد: ظرفیت های دیگر قرآنی و فرهنگی بالایی در شهرها و روستاهای کشور برای فعالیت های قرآنی وجود دارد که باید شناسایی و تقویت شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت: قرآن کتاب شفا و رحمت است که دوای بسیاری از آلام و دردهای روحی و جسمی است، اگرمی خواهیم جامعه اصلاح و اعمال حسنه در آن نهادینه شود، باید بیشتر به قرآن پرداخته شود.

حجت الاسلام حمید عظیمی همچنین اعلام کرد: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و در مقابل استکبار و متحدانش در این جنگ هم مرهون قرآن و جهاد قرآنی رزمندگان اسلام است که با وحدت همه اقشار جامعه میسر شد.

وی افزود: بزرگترین پیام سیاسی قرآن وحدت تمام طوایف اسلامی در مقابل کفار و منافقین است.

اجرای برنامه توسط زهرا جعفری هفت ساله حافظ 26 جزء قرآن، محدثه وحیدی پنج ساله حافظ یازده جزء قرآن و مهران اسماعیلی معلول جسمی 27 ساله حافظ 21 جزء قرآن و تجلیل از آنان از دیگر بخش های همایش قرآنی بود.

همخوانی گروه قمر بنی هاشم از استان قم و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی شهید 'اسماعیل باحجب جعفریان'، مرتضی خان محمدی و خانواده محمدی از دیگر بخش های همایش قرآنی یاوران ولایت بود.

نخستین همایش بزرگ قرآنی یاوران ولایت عصر روز شنبه در سالن شهید پورشریفی تبریز با شرکت بیش از 10 هزار فعال قرآنی برگزار شد.


نوشته شده در   يکشنبه 23 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode