ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393     |     کد : 77938

امام جمعه مرند: هدف آمریکا از مقابله با داعش رفع تهدیدات احتمالی علیه رژیم صهیونیستی است

امام جمعه مرند گفت: هدف آمریکا از مقابله با داعش رفع تهدیدات احتمالی علیه رژیم صهیونیستی است.


امام جمعه مرند گفت: هدف آمریکا از مقابله با داعش رفع تهدیدات احتمالی علیه رژیم صهیونیستی است.


به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند در مسجد جامع این شهر با اشاره به سخنرانی مهم ولی امر مسلمین در جلسه دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پایه‌های فکری، اخلاقی، عملی و توانایی‌های سیاسی و نظام غربی حاکم بر جهان در طول 70 سال پس از جنگ جهانی دوم در حال فرو ریختن است و باید ریشه‌های این فروپاشی را در بحران رو به افزایش اخلاقی و معنوی، متلاشی شدن بنیان خانواده در جوامع غربی، به ارزش تبدیل شدن منکرات همانند همجنس بازی در این جوامع و بروز تعارض‌ها عملی با شعارهای فریبنده ارزشی غرب جستجو کرد.

وی در ادامه از کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و نخبگان علمی و جریان‌های سیاسی کشور خواست در عمل کردن به دستورات مقام معظم رهبری در خوب فهمیدن، خوب تحلیل کردن و ایفای نقش در پدید آوردن نظم جدید و تقویت بنیان‌های کشور در سه محور علم و فناوری اقتصاد و فرهنگ نهایت تلاش را داشته باشند.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده افزود: اخیراً در خبرها آمده بود که آمریکا با همکاری 10 کشور عربی از جمله عربستان سعودی قصد مبارزه با داعش را دارد که این خبر از عجایب روزگار است زیرا بوجود آورندگان و حمایت کنندگان از داعش و سایر گروه‌های تکفیری که چندین سال است امنیت خاورمیانه را به هم ریخته‌اند اکنون می‌خواهند با آنان مبارزه کنند، دم از مبارزه با داعش می‌کند.

خطیب جمعه مرند گفت: قطعا آمریکا و غرب از این موضوع چند هدف اساسی از جمله، پاک کردن گذشته نکبت بار خویش در بوجود آوردن و حمایت از جریان‌های تروریستی، دخالت نظامی مستقیم در بعضی از کشورهای اسلامی با سوژه قرار دادن مبارزه با داعش، تأمین امنیت اسرائیل و احساس خطر از گسترش دایره عملیات گروه‌های تکفیری به اروپا و غرب را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به سالروز قتل عام فلسطینیان در اردوگاه های صبرا و شتیلا اظهار کرد: صبح روز 17 سپتامبر نظامیان رژیم صهیونیستی با دستور آریل شارون وزیر جنگ وقت اسرائیل اردوگاه‌های صبرا و شتیلا را محاصره کردند و سپس فالانژهای وابسته به دولت دست نشانده لبنان قتل عام غیر نظامیان فلسطینی را در این دو اردوگاه آغاز کردند.و این قتل عام لکه ننگ ابدی بر دامن اسرائیل و حامیان او شد.

امام جمعه مرند با اشاره به روز شعر و ادب فارسی و سالروز درگذشت شاعر نامدار و معاصر مرحوم شهریار را گرامی و در آستانه فرا رسیدن هفته دفع مقدس گفت: ایران هرچه دارد، از هشت سال دفاع مقدس است و این رزمندگان بودند که با جانفشانی و دفاع جانانه، موجب شدند ایران مقتدر و سربلند باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران با اقتدار و عزتمند است و دشمنان نمی‌توانند هیچ اقدامی علیه آن انجام دهند، حاصل تلاش های نیروهای مخلص سپاه، ارتش و بسیج مردم است.

امام جمعه مرند اظهار کرد: در سایه ولایت فقیه انقلاب اسلامی ایران به صاحب برحقش ولی عصر تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به عمل جراحی موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب افزود: دوستداران رهبری در سراسر در نظام جمهوری اسلامی ایران و در میان ملت‌های مسلمان، از بهبود وضعیت و سلامتی ایشان خوشحال هستند.

امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: این جایگاه ویژه رهبری نزد مسلمانان جهان بیانگر ارتباط روحانی و الهی مردم با رهبر فرزانه است.

وی ادامه داد: این یک واقعیت انکارناپذیر است که رهبری بر نظام اسلامی و در میان ملت‌های مسلمان دارای یک جایگاه قدسی و والایی است. رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای صالح خلف امام راحل و نائب بر حق امام زمان (عج) قلب تپنده امت اسلامی است.

خطیب جمعه مرند یادآور شد: به جا آوردن نماز شکر و دعا برای سلامتی مقام معظم رهبری در سراسر ایران اسلامی نشان داد که ملت قدرشناس و ولایتمدار ایران به رهبر و مقتدای خود عشق و محبت خاصی دارند.

وی بر حفظ وحدت بیشتر و هوشیاری مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام تاکید کرد.


نوشته شده در   جمعه 21 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode