ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1393     |     کد : 77757

اولین همایش قرآنی 10 هزار نفری یاوران ولایت برگزار می شود

اولین همایش قرآنی 10 هزار نفری یاوران ولایت، 22 شهریورماه در تبریز برگزار می شود.

اولین همایش قرآنی 10 هزار نفری یاوران ولایت، 22 شهریورماه در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید عظیمی در جمع خبرنگاران گفت: این همایش برای اولین بار در استان با حضور قاریان و حافظان برجسته ی بین المللی و قرآن آموزان موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی و هم چنین پیشکسوتان و مربیان قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، در رابطه با اهداف برگزاری این همایش بزرگ اظهار کرد: تقویت پیام های دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های شهدای قاری و حافظ قرآن از جمله اهداف برگزاری این همایش می باشد.

وی افزود: در شش ماهه ی نخست سال جاری و به خصوص در ایام تابستان در مجموع یک هزار و 401 کلاس آموزشی قرآن کریم با شرکت 24 هزار و 783 نفر در خانه های قرآنی شهری و روستایی استان برگزار شد.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به فعالیت 395 تشکل قرآنی در سطح استان، تاکید کرد: در طول سال جاری 150 محفل قرآنی برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: توزیع عادلانه امکانات قرآنی در مناطق محروم استان از جمله رویکردهای ما در برگزاری برنامه های قرآنی است و در حال حاضر حدود 193 خانه ی قرآنی روستایی به صورت فعال مشغول به خدمت و آموزش به مردم در مناطق محروم می باشد.

وی هم چنین با اشاره به اینکه پیام های درسی قرآن مغفول مانده است، گفت: هنوز از ایده آلی که اهل بیت(ع) در استفاده و بکارگیری رهنمودهای قرآن تعیین کرده اند فاصله داریم و باید در جهت کاهش این فاصله تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جدا کردن احکام و سیره اهل بیت پیامبر(ص) از قرآن کریم از جمله اقدامات تکفیری ها و سلفی هاست، افزود: تکفیری ها با مطرح کردن قرائت های غلط و مخالف با قرائت پیامبر (ص) به جهان اسلام ضربه بزرگی وارد کرده اند و این نتیجه دقیقا باب میل استکبار جهانی است چرا که این نیروها خود تحت حمایت استکبار جهانی فعالیت می کنند.

 اولین همایش قرآنی 10 هزار نفری یاوران ولایت، 22 شهریورماه از ساعت 16 الی 19 در سالن ورزشی پور شریفی تبریز برگزار می شود.


نوشته شده در   سه شنبه 18 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode