ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393     |     کد : 77568

تقویت باورهای فرهنگی و دینی مهمترین راه مقابله با هجمه دشمنان است

امام جمعه بستان آباد گفت: تقویت باورهای فرهنگی و دینی مهمترین راه مقابله با توطئه ها و هجمه دشمنان است.

امام جمعه بستان آباد گفت: تقویت باورهای فرهنگی و دینی مهمترین راه مقابله با توطئه ها و هجمه دشمنان است.

حجت الاسلام سید رضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته خود در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با معظم له گفت: هوشیاری و بصیرت آحاد مختلف مردم و تقویت همه جانبه کشور باید همواره مد نظر قرار گیرد.


وی توجه به علم و فن آوری در کشور را مهم دانست و افزود: خوشبختانه در این زمینه قدم های مثبت و سازنده در کشور برداشته شده و ساقط کردن پهباد اسرائیل در آسمان کشورمان نشان از علم و فن آوری جوانان دارد.

وی افزود: همواره باید سعی شود با دستیابی به علم و فن آوری جدید زمینه توسعه همه جانبه و تقویت زیر ساخت ها را در کشور بیش از هر زمانی فراهم کرد.

رضوی تقویت زیر ساخت های اقتصادی و بالا بردن قدرت اقتصادی کشور را از عوامل تاثیرگذار در پیش برد اهداف کشورمان عنوان کرد و افزود: باید مردم و مسئولان زمینه های بالا بردن توان اقتصادی کشور را هموار کنند تا دشمن نتواند از این بستر برای ما ضربه بزند.

امام جمعه توجه به فرهنگ را از مهمترین و تاثیرگذارترین مسائل کشور عنوان کرد و افزود: امروز دشمن فرهنگ غنی اسلامی را مورد هدف قرار داده و تلاش می کند تا باورهای دینی جوانان ما را تضعیف کند.

وی افزود: تهاجم سیاسی و فرهنگی و ترویج اعتیاد و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در سرلوحه برنامه های دشمنان بر علیه کشورمان قرار گرفته است.

وی افزود: دشمن با فشارهای اقتصادی و تقویت گروه های فشار سعی می کند عالم اسلام را در تنگنا قرار دهد که می طلبد در این زمینه مسلمانان هوشیار باشند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله قدوسی ، وحید دستجردی و آیت الله طالقانی و آیت الله مدنی افزود: این اقدامات دشمنان نشان می دهد که دشمن چقدر قساوت قلب و بی رحم است و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری بر علیه کشورمان دریغ نمی کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در عراق ، سوریه و غزه و موفقیت مردم مسلمان این کشور در مبارزه با تروریست و صهیونیسم افزود:به برکت پشتیبانی علمی و فن آوری جوانان کشورمان و هدایت مرجعیت این موفقیت ها در آن کشورها حاصل می شود.


نوشته شده در   جمعه 14 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode