ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 6 خرداد 1389     |     کد : 7751

رقابت شركت‌هاي فناوري

جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي نزديک است و به همين دليل بسياري از شرکت هاي فناوري به تکاپو افتاده اند تا نام خود را در کنار رقابت هاي مهمترين رويداد فوتبالي دنيا به خاطره اي خوش براي کاربران خود تبديل کنند...

جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي نزديک است و به همين دليل بسياري از شرکت هاي فناوري به تکاپو افتاده اند تا نام خود را در کنار رقابت هاي مهمترين رويداد فوتبالي دنيا به خاطره اي خوش براي کاربران خود تبديل کنند.
به گزارش مهر ، شرکت هاي فعال در عرصه صنايع فناوري اطلاعات و ارتباطات اين روزها در تلاشند تا سهمي در رقابتهاي بازيهاي جام جهاني 2010 داشته باشند.
پخش تماشاي مسابقات فوتبال جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به روش آنلاين يکي از مهمترين امکاناتي است که کاربران وب مي توانند در اين دوره از آن بهره مند شوند.
بسياري از شبکه هاي تلويزيوني دنيا در طول برگزاري اين رقابتها صفحات ويژه اي را روي سايتهاي خود عرضه مي کنند که کاربران از طريق اين صفحات مي توانند به جاي در خانه ماندن، روي کاناپه نشستن ، پاپ کورن خوردن و تماشاي فوتبال در هر نقطه اي از طريق اينترنت و تنها با در اختيار داشتن يک رايانه و يا تلفن همراه نسل سوم، مسابقه تيم مورد علاقه خود را تماشا کنند.
به اين ترتيب کاربران وب هيچ زماني را از دست نخواهند داد بنابراين تماشاي تلويزيون از طريق وب يکي از مزاياي داشتن اينترنت پرسرعت است.

اپل هم فوتبالي مي شود
به نظر مي رسد که معروفترين سيب دنيا قصد ندارد نسبت به تب قوتبال کاربران خود بي تفاوت باشد. به طوري که بر روي «آي- تيوز» و App Store گزينه ويژه اي را به نام «جام جهاني 2010» راه اندازي کرده و در آن دريايي از برنامه هاي جانبي را عرضه کرده است که کاربران «آي- پد» و «آي- فن» مي توانند با خريد و نصب آنها خود را بيش از هميشه در جام جهاني احساس کنند.
يکي از اين برنامه هاي جانبي ، تقويم کاملي از تمام رقابت هاي جام جهاني آفريقاي جنوبي است. اين تقويم شامل پروفايل تمام تيم هاي شرکت کننده، استاديوم هاي محل برگزاري ديدارها و اعلام نتايج مسابقات به صورت زنده است.
اپل اين نرم افزار را از طريق سايت App Store خود به قيمت 0.99 دلار مي فروشد.
برنامه جانبي ديگري که سيب بزرگ استيو جابز عرضه مي کند South Africa 2010 Tracker نام دارد. اين برنامه جانبي که رايگان است اطلاعات متعددي را درباره تيم ها ، گروه ها و مسابقات عرضه مي کند اما به روزسازي هاي همزمان اين اطلاعات به صورت پولي انجام مي شود.

دستگاه هاي الکترونيکي مصرفي در زمين فوتبال
بي شک با آغاز جام جهاني فوتبال، دستگاه هاي الکترونيکي کوچک مصرفي و وسايل فناوري هاي برتر ، فوتبال دوستان را احاطه مي کنند.
يکي از اين دستگاه ها ، يک حافظه فلش «يو. اس. بي» 4 گيگابايتي محصول Emtec است. اين فلش که مي تواند به کيف کليدها و يا کيف دستي متصل شود از ماه ژوئن به قيمت 14.90 يورو وارد بازار مي شود. اين فلش «يو. اس. بي» شبيه عروسک هايي است که لباس فوتباليست هاي تيم هاي ملي شرکت کننده در جام جهاني را به تن کرده اند.
Hannspree Soccer Photo Alarm Clock نام دستگاه الکترونيکي کوچک ديگري است که از ساعت، تقويم، راديو و قاب عکس ديجيتالي تشکيل شده است. اين دستگاه داراي يک LCD کوچک و wall-paper کارتوني است. تصاوير متحرک اين wall-paper فوتبالي هستند و در روي تقويم آن، تاريخ رقابت هاي جام جهاني مشخص شده اند. قيمت اين محصول 59 يورو است.
Mindtech Mindscreen MT-ETV45 عنوان يک «ميني تلويزيون قابل حمل» با نمايشگر 3.5 اينچي است که مجهز به يک «مبدل کد» (decoder) داخلي است و امکان ضبط برنامه هاي تلويزيوني را فراهم مي کند. اين ميني تلويزيون ، دستگاهي مناسب براي تماشاي مسابقات فوتبال در سفر است. باتري اين دستگاه 5 ساعت شارژ مي ماند. قيمت اين تلويزيون قابل حمل 99.90 يورو است.
به خاطر توافقي که سوني و فيفا به امضا رسانده اند کاربران تلويزيون جديد سوني به نام باواريا سه بعدي (Sony BRAVIA 3D) مي توانند 25 مسابقه جام جهاني فوتبال 2010 را به صورت سه بعدي تماشا کنند و به نهايت لذت حاصل از تماشاي يک مسابقه فوتبال دست يابند.


نوشته شده در   پنجشنبه 6 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode