ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 1 شهريور 1393     |     کد : 76958

تفکیک جنسیتی بایددردانشگاهها،ادارات ونهادهادردستورکارقرارگیرد

امام جمعه هشترود گفت:تفکیک جنسیتی درمحل تحصیل وکارموجب رعایت هرچه بیشترحریم عفاف وحجاب درجامعه است.

امام جمعه هشترود گفت:تفکیک جنسیتی درمحل تحصیل وکارموجب رعایت هرچه بیشترحریم عفاف وحجاب درجامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان هشترود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) گفت: امام جعفر صادق (ع) در زمان خود  بیشترین وبهترین بهره را از  فرصت ها برد و سختیهای زیادی متحمل و در نتیجه در اهدافش موفق شد واگر تربیت شاگردان،روشنگری ومبارزه با بدعت های حضرت امام صادق (ع)نبود دین اسلام ماهیت خود را ازدست داده بودو مثل سایر ادیان الهی دچارانحراف می شد.

رشادی افزود: ائمه اطهار (ع) در طول زندگی مشقت بارشان با تحمل رنج و سختی همیشه در صدد حفظ اسلام بودند و امروز وظیفه ماست تا در حفظ و حراست از ارزشهای اسلام وانقلاب که انقلاب نیز نشات گرفته از عاشوراست بکوشیم و لحظه ای اختیار خود را به بیگانگان ندهیم.

خطیب جمعه در ادامه با اشاره به اهمیت نمازجمعه و لزوم شرکت مردم در آن و برنامه های اسلامی اظهار داشت:  افرادی که هیچ وقت در نمازجمعه شرکت نمی کنند و ادعا می‌کنند که نماز جمعه نمی خواهند بدانند که آنان دشمنان اصلی نظام و انقلابند.

 سید سعید رشادی در بخشی دیگر ازخطبه ها از برگزار کنندگان مراسم شبانه عروسی که با ایجاد سر وصدای موسیقی مزاحم مردم می شوندبه شدت انتقاد کرد و خواستار حل آن توسط خود مردم شد.

امام جمعه هشترودهمچنین بااشاره به طرح تفکیک جنسیتی دردانشگاهها وادارات گفت:این مساله یک امربدیهی وضروری ومطابق با معیارهای اسلام است و تفکیک جنسیتی بایددردانشگاهها،ادارات ونهادهادردستورکارقرارگیرد.

رشادی همچنین گفت: تفکیک جنسیتی درمحل تحصیل وکارموجب رعایت هرچه بیشترحریم عفاف وحجاب درجامعه است.


نوشته شده در   شنبه 1 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode