ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 مرداد 1393     |     کد : 76903

امام جمعه بناب: خداوند سیاست‌زده‌ها را هدایت و سیاست‌بازها را بیدار کند

امام جمعه شهرستان بناب گفت: خداوند سیاست‌زده‌ها را هدایت و سیاست‌بازها را بیدار کند.

امام جمعه شهرستان بناب گفت: خداوند سیاست‌زده‌ها را هدایت و سیاست‌بازها را بیدار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام حاج شیخ مصطفی باقری‌بنابی ظهر امروز در خطبه‌های آیین وحدت‌آفرین نماز جمعه شهرستان بناب با تشریح بخشی از اتفاقات منطقه، اظهار کرد: رئیس سابق سازمان جاسوسی سیا هشت سال پیش طی اظهاراتی اعلام کرده بود؛«در سال‌های آتی برای کشورهای عربی منطقه‌ای اسلامی درست خواهیم کرد که مناسب اهداف غربی‌ها باشد.» وی گفته بود؛« اسلامی را درست خواهیم کرد و تحویل مردم منطقه خواهیم داد که به دلیل تعصبات قومی تند دچار تجزیه خواهند شد.» و امروز شاهد پیاده شدن اظهارات هشت سال پیش این مسئول سازمان جاسوسی آمریکا در منطقه هستیم!

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه تأمل و تفکر در وقایع موجود در کشورهای منطقه و اطراف ضروری است، افزود: امروز برای هر مسلمان و مؤمنی فرض است که ریشه این وقایع را شناسایی و پیگیری کند و بداند که مبدأ این توطئه‌ها از کجاست؟!

امام جمعه شهرستان بناب تأکید کرد: باید مردم بدانند که «داعش» یعنی چه؟!،«جبهه النصر» از کجا به وجود آمده؟!، طالبان و القاعده چه صیغه‌ای هستند و در کجا پرورش یافته‌اند و بدانند که البغدادی‌ها در کجا پرورش یافته‌اند؟!

خطیب جمعه بناب سپس تمام این گروه‌ها را حیله و توطئه غرب به خصوص آمریکا دانست و افزود: از همه مضحک‌تر اینکه شورای امنیت نیز در صدر صدور قطعنامه علیه اینهاست!

باقری بنابی تصریح کرد: همه اینها بازیچه هستند! تمام این گروه‌ها در منطقه توسط آمریکا مسلح می‌شوند و امروز نیز مسئله را به سمت کشور عراق کشانده‌اند!

وی، اقدامات اخیر شورای امنیت را در محکوم کردن این گروه‌ها نوعی خیمه شب بازی و عروسک بازی دانست و گفت: آنها درصدد این هستند که افکار جهانی را منحرف کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب یادآور شد: بر تمام آحاد مردم لازم است که بر امور جاری در بلاد اسلامی توجه کافی و وافی داشته باشند، چراکه اگر فتنه‌ها را خوب تشخیص ندهیم، خودمان هم به این مشکلات دچار می شویم.

باقری بنابی این اقدامات دشمنان و توطئه‌های آنها را مقدمه‌ای برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی برشمرد و متذکر شد: من متأسف و متأثر می‌شوم از اقدامات گروه‌های سیاسی داخل کشور اعم از چپ و راست که عین بچه برای تأمین منافع گروهی و سیاسی خود به جان هم افتاده‌اند و به جای تأمین منافع کشور و منافع انقلاب دنبال مطامع سیاسی خود هستند.

وی خطاب به گروه‌های سیاسی داخل کشور، گفت: مگر مقام معظم رهبری تأکید نکردند که حاشیه‌سازی نکنید! مع الأسف هرکس به دنبال منافع حزبی و گروهی خود است!

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: نگذاریم کشور به این سمت حرکت کند و خداوند ان شاءالله سیاست‌زده‌ها را هدایت کند و همچنین سیاست بازها را بیدار کند.

باقری بنابی در پایان خطبه‌های نماز جمعه بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را به تمام شیعیان و و ارادتمندان آن حضرت تسلیت گفت.


نوشته شده در   جمعه 31 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode