ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 12 مرداد 1393     |     کد : 76113

دبیرکل کنفدراسیون هندبال آسیا: مسابقات جوانان آسیا در تبریز موجب رونق این رشته می شود

دبیر کل کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تبریز موجب رونق و توسعه این رشته در این قاره کهن می شود.

دبیر کل کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تبریز موجب رونق و توسعه این رشته در این قاره کهن می شود.


محمد شفیق عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هندبال آسیا توانایی های بسیاری دارد و این توانایی ها و ظرفیت ها با برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه بروز می کند.

وی گفت: مسابقات هندبال جوانان آسیا علاوه بر محک تیم های شرکت کننده و تعیین تیم قهرمان، محلی برای رقابت و کسب سهمیه جام جهانی است و این امر حساسیت مسابقات را بالا برده است.

شفیق اظهارکرد: تمام تیم ها با انگیزه و کیفیت بالا در مسابقات حضور یافته اند و این به منزله اهمیت دادن کشورها به رقابت های هندبال حتی در رده های سنی پایه است.

وی از میزبانی ایران در مسابقات آسیایی به نیکی یاد کرد و افزود: ایران همواره و در برگزاری مسابقات همکاری خوبی با کنفدراسیون داشته و مطمئنم در این بازی ها نیز همکاری می کند.

چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز از امروز آغاز شده و تا بیست و سوم ادامه خواهد داشت.

در بازی نخست این پیکارها تیم کویت با نتیجه 24 بر 20 عراق را شکست داد و هم اکنون بازی دو تیم بحرین و کره جنوبی از گروه ب در جریان است.

11 تیم قطر، ژاپن، عربستان، عمان، کره جنوبی، کویت، بحرین، عراق، سوریه، ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات سه تیم برتر جواز حضور در جام جهانی برزیل را کسب خواهند کرد.

تیم های قطر (قهرمان دوره گذشته)، عربستان، ژاپن، ازبکستان، سوریه وعمان درگروه الف و عراق، کویت، بحرین، کره جنوبی و ایران در گروه ب این پیکارها جای دارند.

تیم ملی جوانان ایران در مرحله گروهی این رقابت ها 13 مرداد با عراق، 15 مرداد با کویت، 17 مرداد با کره جنوبی و 19 مرداد با بحرین دیدار خواهد کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 12 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode