ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 مرداد 1393     |     کد : 76041

دولت بر روی موضوع ازدواج آسان جوانان سرمایه گذاری کند

امام جمعه شهرستان بناب گفت: دولت بر روی موضوع ازدواج آسان جوانان سرمایه گذاری کند چراکه ازدواج آسان جوانان می تواند جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را بگیرد.

امام جمعه شهرستان بناب گفت: دولت بر روی موضوع ازدواج آسان جوانان سرمایه گذاری کند چراکه ازدواج آسان جوانان می تواند جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را بگیرد.

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر تبریز با تاکید بر اینکه امروز در جامعه هیچ امری واجب تر از ازدواج نیست، ابراز داشت: لذا باید در جهت برگزاری و فراهم کردن شرایط سهل و آسان برای ازدواج تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه ما که نتوانستیم با بدحجابی مبارزه کنیم، اظهار داشت: با فراهم کردن شرایط ازدواج آسان دامنه فحشا و فساد در جامعه کاهش می یابد.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص جنایات رخ داده در غزه نیز گفت: در غزه فاجعه عظیم و نسل کشی روی داده است، ولی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر باز سکوت کرده اند و حرفی نمی زنند.

رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف نامشروع خود از انجام هیچ کاری ابایی ندارد

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز گفت: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف نامشروع خود از انجام هیچ کاری ابایی ندارد حتی حاضر است به صورت بی رحمانه کودکان و زنان را نیز به شهادت برساند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه در جمع نمازگزاران این شهرستان با تاکید بر اینکه نقش مسلمانان در حمایت از مقاومت مردم فلسطین در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی مهم و تاثیر گذار است، اظهار داشت: مسلمانان جهان باید علیه این غده سرطانی متحد شده و با مقاومت در برابر جنایت های آن ایستادگی کنند و بدانند که مقاومت بهترین کار است.

وی همچنین با بیان اینکه سکوت مدافعان و مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات صهیونیست ها معنادار است، گفت: مقاومت تنها راه حل حفظ امنیت و موفقیت مسلمانان در برابر استکبار و صهیونیسم است.

اتحاد مسلمانان پیروی نهایی غزه و فلسطین را به دنبال دارد

امام جمعه بستان آباد نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه اتحاد مسلمانان پیروی نهایی غزه و فلسطین را به دنبال دارد، ابراز داشت: جنایات اسرائیل در غزه و کشتار کودکان و زنان غیرنظامی واقعا تاسف بار است و با این حال شاهد سکوت مدعیان حقوق بشر هستیم.

حجت الاسلام سید رضا رضوی با تاکید بر اینکه سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر خود شریک جنایات خونخواران رژیم جعلی صهیونیستی هستند، افزود: پیروزی نهایی مسلمانان غزه و نابودی اسرائیل جنایتکار نزدیک است.


نوشته شده در   جمعه 10 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode