ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393     |     کد : 75795

عضومجلس خبرگان: صهیونیست ها توطئه اشغال فلسطین را از جنگ جهانی اول پایه ریزی کردند

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: صهیونیست ها توطئه اشغال فلسطین را از جنگ جهانی اول پایه ریزی کرده و بعد از جنگ جهانی دوم ان را اجرا کردند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: صهیونیست ها توطئه اشغال فلسطین را از جنگ جهانی اول پایه ریزی کرده و بعد از جنگ جهانی دوم ان را اجرا کردند.


حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه در جنگ جهانی اول با فروپاشی دولت عثمانی صهیونیست ها توانستند این توطئه خود را به صورت جدی تر ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها توانستند با برنامه ریزی این توطئه به مدت 20 سال بعد از پایان جنگ جهانی اول و دو سال بعد از جنگ جهانی دوم نقشه خود را پیاده کنند.

امام جمعه مراغه افزود: مساله فلسطین مربوط به همه مسلمانان بوده و قدس و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر اسلام برای همه مسلمانان جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: روز قدس از یادگارهای ارزشمند و اقدامات آرمانی امام راحل است.

وی گفت: امسال نیز مسلمانان جهان بویژه مردم مسلمان و روزه دار ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و آمریکا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و اعلام داشتند که در برابر توطئه های مستکبران و صهیونیسم همیشه ایستادگی خواهند کرد.

امام جمعه مراغه با بیان این که سران رژیم صهیونیستی به فکر تشکیل اسراییل بزرگ هستند، گفت: آنان می خواهند محدوده این کشور را از نیل تا فرات که همان کشورهای فلسطین، اردن ، لبنان، سوریه و قسمت هایی از عراق و مصر است، گسترش دهند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: برای این گسترش هم اکنون گروه های تکفیری را در منطقه علیه مسلمانان با نام اسلام شورانده اند تا بتوانند به راحتی به مقصد خود برسند.



نوشته شده در   جمعه 3 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode