ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 تير 1393     |     کد : 75436

دشمنان دوست دارند کشور هرچه زودتر پیر شود

امام جمعه شهرستان بناب گفت: دشمنان نیز دوست دارند کشور ما هرچه زودتر پیر شود و زاد و ولد کاهش یابد که برای این منظور نیز برنامه ها و توطئه هایی در قالب جنگ نرم ریخته اند.

امام جمعه شهرستان بناب گفت: دشمنان نیز دوست دارند کشور ما هرچه زودتر پیر شود و زاد و ولد کاهش یابد که برای این منظور نیز برنامه ها و توطئه هایی در قالب جنگ نرم ریخته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حاج شیخ مصطفی باقری بنابی درخطبه های نمازجمعه شهرستان بناب با بیان اینکه هرگونه اقدام در خصوص کنترل جمعیت به نوعی لبیک گفتن به خواسته های دشمنان است، گفت: عدم زاد و ولد خواسته دشمنان است تا کشور در یک مدت کوتاهی پیر شده و لشکری در مقابله با حمله احتمالی دشمنان قسم خورده نظام وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر وضعیت به همین شکل ادامه داشته باشد باید دولت خانه های سالمندان زیادی را افتتاح کند، اظهار داشت: آنچه در کشور ما اتفاق افتاده نوعی نسل کشی است و تنظیم خانواده نیست بلکه یک قتل عام خاموش است.

امام جمعه بناب با بیان اینکه غربی ها با مبتذل کردن زنان و کشاندن آنها به جای مردان به بازار و صحنه های مختلف قصد دارند ابتذال را ترویج دهند، افزود: دادن برخی شعارها همچون رفاه اجتماعی، تنظیم خانواده، سلامت مادر و فرزند کمتر زندگی بهتر، همه از سوی دشمنان است تا کشور را هرچه سریعتر پیر و فرسوده کنند.

سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات صهیونیست ها معنادار است

امام جمعه بستان آباد نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه سکوت مدافعان و مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات صهیونیست ها معنادار است، گفت: این مدعیان و سازمان های بین المللی خود شریک جنایات خونخواران رژیم جعلی صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام سید رضا رضوی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: رسوایی استکبار در حمله اسرائیل به غزه به نمایش گذاشته شده است و خوی نسل کشی سران رژیم صهیونیستی به جهانیان آشکار شد.

وی با تاکید بر فضیلت های ماه مبارک رمضان و شب های قدر گفت: این شب ها خیلی با ارزش هستند و باید قدر شب های قدر را بدانیم و در همه لحظه های آن از خدا طلب بخشش کنیم.

حجت الاسلام رضوی همچنین به آمار خرابی های غزه در پی بمباران های اسرائیلی ها اشاره کرد و گفت: باید تمام کشورهای اسلامی به مظلومان و مجروحان نوار غزه کمک کنند و دارو و درمان به آنها بفرستند.


نوشته شده در   جمعه 27 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode