ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 تير 1393     |     کد : 75432

امام جمعه آذرشهر: شبهای قدر قلب و روح ماه رمضان است

امام جمعه آذرشهر گفت: ماه رمضان، ماه میهمانی خدا و ماه نزول قرآن و شب های قدر قلب و روح این ماه است.

امام جمعه آذرشهر گفت: ماه رمضان، ماه میهمانی خدا و ماه نزول قرآن و شب های قدر قلب و روح این ماه است.


حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: شب های قدر فرصت گران قیمتی است که انسان از خدای خود طلب استغفار کند.

وی با اشاره به ایام ضربت خوردن و شهادت امیر مومنان و مولای متقیان، اظهارکرد: امام علی (ع) به عنوان جانشین رسول خدا بعد از پیامبر بزرگوار اسلام گل سر سبد خلایق و الگوی کامل انسانیت و بندگی است.

خطیب نماز جمعه آذرشهر دیدار اعضای هیات دولت و مسوولان اجرایی با رهبر معظم انقلاب را یاد آوری کرد و گفت: توصیه ها و رهنمودهای معظم له در مورد مسایل فرهنگی باید سرلوحه کار مسوولان فرهنگی و اجرایی کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام نورپور اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پیاده شدن فرهنگ اصیل و اسلامی در جامعه، رهبر معظم انقلاب سال جاری را با این عنوان نامگذاری کرده اند.

امام جمعه آذرشهر گفت: دولت باید مسوولیت های کلان فرهنگی، دانشگاهی و رسانه ای را به افراد متعهد، کاردان و دلسوز به نظام و ارزش های انقلاب اسلامی بسپارد.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی قدس، اظهار کرد: امسال نیز مردم مسلمان و روزه دار کشورمان در این روز بزرگ با فریاد های انقلابی، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز و تنفر و انزجار همیشگی خود را از استکبار جهانی و اشغالگری های رژیِم غاصب و صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام نورپور حمله ناجوانمردانه صهیونیست های غاصب به مردم غزه و کشته و زخمی شدن افراد بی گناه را از خوی استکباری و نسل کشی آنان دانست و گفت: سکوت معنی دار سازمان های بین المللی و مدافعان حقوق بشر در برابر این جنایت ها جای سووال دارد.


نوشته شده در   جمعه 27 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode